در حال به روز رسانی؛

گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر ۱۳۹۶/۰۱/۰۳

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.
 
*ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر رفت و برگشت محور کرج - چالوس(23:00)
 
در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس (مسیر رفت وبرگشت) در برخی از مقاطع نیمه سنگین ،محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک مسیر(رفت و برگشت) نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان می باشد.
 
در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، زنجان، مازندران، همدان، کردستان، اردبیل، خراسان شمالی و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، البرز، بوشهر، سمنان، فارس، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، گیلان و قزوین بارش باران  و در برخی از محورهای استان خوزستان گردوخاک را شاهد هستیم.
 
*ترافیک سنگین در اکثر مقاطع آزادراه تهران - کرج(21:00)
 
در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های تهران-کرج-قزوین در اکثر مقاطع و آزادراه قزوین-کرج محدوده امامزاده طاهرسنگین، محور کرج-چالوس (مسیر رفت وبرگشت) در بیشتر مقاطع نیمه‌سنگین، محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک مسیر(رفت و برگشت)سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، زنجان، مازندران، همدان، کردستان، اردبیل، خراسان شمالی  وچهارمحال وبختیاری بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، البرز، بوشهر، سمنان، فارس، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان  و قزوین بارش باران  ودر برخی از محورهای استان خوزستان گردوخاک را شاهد هستیم.
 
*انسداد محور چلگرد - چمن در استان چهارمحال و بختیاری(20:00)
 
محور چلگرد-چمن گلی-مسجدسلیمان (گردنه شاه منصوری) به دلیل بارش برف و کولاک شدید و عدم دید کافی تا اطلاع بعدی مسدود شد.
 
* ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج(19:20)
 
در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج محدوده گرمدره و حد فاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک سنگین، آزادراه کرج-قزوین محدوده ساسانی(مسیر رفت وبرگشت) سنگین، آزادراه قزوین-کرج حد فاصل پلیس راه مهر شهر تا امام زاده طاهر سنگین، محور کرج-چالوس (مسیر رفت وبرگشت) در بیشتر مقاطع نیمه سنگین، محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، زنجان، قزوین، مازندران، همدان و کردستان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، بوشهر، خراسان شمالی، سمنان، فارس، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان بارش باران  و در برخی از محورهای استان خوزستان گردوخاک را شاهد هستیم.
 
*محور کرج چالوس مسیر رفت و برگشت سنگین است(15:00)
 
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه های تهران-کرج حدفاصل گرمدره تا پل کلاک سنگین و در ادامه کرج-قزوین محدوده شهر کرج نیمه سنگین، محور کرج-چالوس(مسیر رفت و برگشت) در بیشتر مقاطع  نیمه سنگین،محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک سنگین ،آزادراه تهران-قم در برخی مقاطع نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل ، البرز ،تهران ،زنجان ،سمنان ،قزوین ،مازندران ،همدان ،چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه  بارش  برف و باران  و در برخی از محورهای استان های اصفهان ،قم ،لرستان ،مرکزی ،کهگیلویه وبویراحمد وگیلان بارش باران  ودر برخی از محورهای استان خوزستان گردوخاک را شاهد هستیم.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
آزادراه کرج-قزوین، ساسانی(15:29)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
آزادراه رشت-قزوین، عوارضی امام زاده هاشم(15:30)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
آزادراه تهران-کرج، پل کلاک(15:28)
 
*ترافیک در محورهای شمالی کماکان سنگین است(13:00)
 
در حال حاضر ترافیک در آزادراه های تهران-کرج حدفاصل گرمدره تا پل کلاک سنگین و در ادامه کرج-قزوین محدوده شهر کرج نیمه سنگین، محور کرج-چالوس در بیشتر مقاطع  نیمه سنگین ،محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک سنگین ،آزادراه تهران-قم در برخی مقاطع نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل ، البرز ،ایلام ،تهران ،زنجان ،قزوین ،لرستان ، مازندران ،مرکزی ،همدان ، چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه  بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های اصفهان، سمنان، قم وگیلان بارش باران  و در برخی از محورهای استان خوزستان گردوخاک را شاهد هستیم.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محور کرج-چالوس، آدران(13:50)
 
 
*ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران-کرج (11:00)
 
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه های تهران-کرج محدوده گرمدره و در ادامه کرج-قزوین محدوده شهر کرج نیمه سنگین، محور کرج-چالوس در بیشتر مقاطع  نیمه سنگین، محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، ایلام، تهران، زنجان، قزوین، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه  بارش برف و باران  و در برخی از محورهای استان های اصفهان، قم و گیلان بارش باران  در برخی از محورهای استان خوزستان گردوخاک را شاهد هستیم.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
استان آذربایجان غربی، محور ارومیه-سرو، زنگکان(بارش برف)(11:25)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
 
نقشه گرافیکی ترافیک استان تهران(11:27)
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
آخرین وضعیت زمان سفر(11:28)
 
*بارش برف در اكثر استان‌های كشور/ترافيك در هراز و چالوس پرحجم است(09:22)
 
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون ترافيك در طول محورهای هراز و كرج – چالوس پر حجم گزارش شده است.


وی در ادامه افزود: در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان اصفهان محور داران – اليگودرز، استان آذربايجان شرقی محور بستان آباد، استان زنجان محور خدابنده – همدان،  استان قزوين محور قزوين – همدان،  استان لرستان محور نورآباد- فيروزآباد و محور بروجرد – توره محدوده گردنه زاليان ، استان كرمانشاه محورهای كرمانشاه- سنقر و كرمانشاه – اسلام آباد،  استان همدان محور همدان – سنندج و ارتفاعات محور های هراز و كندوان بارش برف و در استان های آذربايجان غربی، آذربايجان شرقی، اردبيل، البرز، ايلام، چهارمحال و بختياری، قزوين، قم، زنجان، كرمانشاه، گيلان، لرستان، مازندران، مركزی، همدان و استان تهران بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
استان اردبیل، محور اردبیل-آستارا، قبل از تونل حیران(بارش برف)(09:25)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
استان ایلام، محور ایلام-دره شهر، سه راهی ملک شاهی(بارش باران)(09:28)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
استان کردستان، محور سنندج-کامیاران،چشمه شفا(بارش برف)(10:00)
 
*ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران-آمل/ بارش برف و باران در 12 استان کشور (07:50)
 
پلیس‌راه راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در محور تهران-آمل حدفاصل پلور تا گزنک و همچنین در محور کرج-چالوس، در برخی از مقاطع به صورت نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، ایلام، مازندران، زنجان، قزوین، لرستان، کرمانشاه، گیلان و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده برف و باران را شاهد هستیم.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر 
محورکندوان،محدوده بیلقان(07:00)
 
 
 گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محورکندوان،محدوده پل زنگوله(07:00)
 
در حال تکمیل/
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار