گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر ۱۳۹۶/۰۱/۰۲

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.
 
*ترافیک سنگین در محور تهران - آمل(23:00)
 
در حال حاضر ترافیک در محور تهران-آمل در برخی از مقاطع به صورت سنگین و همچنین در محور کرج-چالوس، در برخی از مقاطع و آزادراه کرج-قزوین، محدوده شهر کرج به صورت نیمه‌سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان می باشد.
 
در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، مازندران و البرز بارش پراکنده برف و باران را شاهد هستیم.
 
*ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج - چالوس(21:00)
 
ترافيک در باند جنوب به شمال محور كرج – چالوس از ميدان اميركبير تا تونل 5، از پل زنگوله تا سياه بيشه نيمه‌سنگين و طول محور پرحجم و روان، باند جنوب به شمال محور هراز از محدوده پلور تا گزنک سنگين، گيلان محورهای رودبار_منجيل، رشت-لاهيجان و رشت-قزوين محدوده امام زاده هاشم سنگين، باند شمالی آزادراه تهران-كرج از پل كلاک تا پل فرديس و باند جنوبی آزادراه كرج_قزوين از پايانه شهيد كلانتری تا پل فرديس نيمه‌سنگين است.
 
در استان‌های آذربایجان غربی محور نقده، كرمانشاه محور كرند غرب بارش باران اعلام شده است.
 
* بارش برف در ارتفاعات محور کندوان استان مازندران(19:00)
 
در استان مازندران(ارتفاعات محوركندوان) بارش برف اعلام شده است و در استان زنجان(محور قيدار_ابهر)بارش باران اعلام شده است.
 
در حال حاضر ترافیک در اکثر مقاطع آزادراه تهران-کرج و در ادامه آزادراه کرج-قزوین سنگین برخی ازمقاطع محورکندوان، در اکثر محدوده‌های محور هراز، در استان گیلان حدفاصل رودبار-منجیل و همینطور حد فاصل رشت-لاهیجان، دراستان خراسان شمالی حدفاصل آشخانه-بجنورد نیمه سنگین و سنگین و در سایرمحورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
آزادراه تهران-کرج محدوده پل کلاک(19:00)
 
*ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج(17:00)
 
در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج محدوده‌های گرمدره، پل کلاک و در ادامه آزادراه کرج-قزوین محدوده‌های ساسانی، پایانه شهید کلانتری محور کرج-چالوس اکثر مقاطع به خصوص در محدوده بیلقان، در محور هراز اکثر مقاطع، در استان گیلان حدفاصل رودبار-منجیل و همینطور حد فاصل رشت-لاهیجان نیمه سنگین و سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
دربرخی از محورهای استان‌های اردبیل زنجان، کرمانشاه، همدان، بارش برف و باران، در برخی از محورهای استان‌های گیلان و کرمان بارش باران  را شاهد هستیم.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
آزادراه تهران-کرج(17:00)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محورهرازسه راه چلاو(17:00)
 
 
*ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محور فیروزکوه و هراز(15:09)
 
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون ترافيك در محور كرج – چالوس از ابتدای محور تا محدوده تونل 5  سنگين و در ادامه تا تونل كندوان نيمه سنگين و از تونل كندوان تا پل زنگوله سنگين و طول محور پرحجم و روان است.
 
وی افزود: محور هراز از پيست آبعلی تا امامزاده هاشم(ع) نيمه سنگين و در ادامه تا تونل تكاور سنگين، استان گيلان محور رودبار_منجيل سنگين، محور فيروزكوه محدوده تونل شيرگاه سنگين، باند شمالی آزادراه تهران-كرج از پل كلاك تا پل فرديس و باند شمالی آزادراه كرج-قزوين از پل فرديس تا پايانه شهيد كلانتري نيمه سنگين گزارش شده است.
 
سرهنگ رحمانی در ادامه گفت: در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان اردبيل محور اردبيل-مغان بارش برف و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
 
*ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - قم(13:12)
 
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون ترافيك در باند جنوب به شمال محور كرج – چالوس  از ابتدای محور تا محدوده تونل 5 سنگين و در ادامه تا پل زنگونه نيمه سنگين و طول محور پرحجم و روان، باند جنوب به شمال محور هراز از پيست آبعلی تا  امامزاده هاشم(ع) و در ادامه تا تونل تكاور سنگين گيلان محور رودبار_منجيل سنگين و آزادراه تهران_قم نيمه سنگين گزارش شده است.
 
وی در ادامه افزود: در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: دراستان همدان محور همدان_كرمانشاه محدوده گردنه اسد آباد بارش برف گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
استان گیلان، محورلاهیجان-لنگرود(13:00)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محورهراز،محدوده لاسم(13:00)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محورهراز،جنوب به شمال، محدوده دهانه شمالی امام زاده هاشم(12:10)
 
 
*ترافیک در محدوه پیست آبعلی سنگین است/  بارش‌ها در راه‌های شمالی کشور(11:05)
 
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون ترافيك در باند جنوب به شمال محور كرج – چالوس  از ابتدای محور تا محدوده آدران سنگين و طول محور پرحجم و روان و باند جنوب به شمال محور هراز  محدوده  پيست آبعلی سنگين گزارش شده است.
 
وی در ادامه افزود: در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان گلستان محور توسكستان بارش برف و در  اكثر محورهای استان های گيلان، گلستان و مازندران بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
*محورجاسک-چابهار بازگشایی شد(11:00)
 
محور جاسک-چابهار در استان هرمزگان که مسدودشده بود، بازگشایی شد.
 
* ترافیک سنگین در محورهای هراز و کرج - چالوس(09:23)
 
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون ترافيك در باند جنوب به شمال محور كرج – چالوس  از ابتدای محور تا محدوده آدران سنگين و طول محور پرحجم و باند جنوب به شمال محور هراز محدوده‌های تونل تكاور و امامزاده هاشم(ع) پرحجم و روان گزارش شده است.
 
وی در ادامه افزود: در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: ،در استان آذربایجان شرقی محور مراغه_هشترود و ارتفاعات محور كندوان بارش برف و در اكثر محورهای استان های كرمانشاه ، گيلان ، گلستان و مازندران بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محورهراز، محدوده پیست آبعلی(09:00)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محورهراز، محدوده دهانه شمالی(09:00)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محورکندوان، محدوده بیلقان(09:00)
 
*ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس/ بارش برف و باران در 11 استان کشور (08:32)
 
در حال حاضر ترافیک در محورکرج-چالوس دربیشتر مقاطع سنگین ،محور تهران-آمل حد فاصل پلور تا گزنک سنگین و در سایرمحورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان  های کردستان ،اردبیل ،البرز ،زنجان ،مازندران و همدان بارش برف وباران ، در برخی از محورهای استان های  خراسان رضوی ،گیلان ،قزوین ،گلستان و کرمان بارش باران  را شاهد هستیم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار