افزایش 18 درصدی کشفیات سرقت در مازندران

کشفیات سرقت از ابتدای طرح نوروزی تا روز اول فروردین سال 96 درمازندران 18 درصد افزایش داشت.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از آغاز طرح نوروزی که از 25اسفندماه در سطح استان آغاز شد تا روز گذشته میزان کشفیات سرقت 18 درصد افزایش داشته است .

وی با اشاره به افزایش 22 درصدی کشفیات موادمخدر از کشف بیش از 44 کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان طی این مدت خبر داد افزود: مبارزه با موادمخدر در اولیوت برنامه های پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به ساماندهی گشت های انتظامی و راهور از بکارگیری بیش از هزار و 500 گشت پلیس شامل گشت های موتوری، خودرویی و گشت پیاده برای برقراری نظم و امنیت نوروز خبر داد و گفت : در ایام تعطیلات نوروز همچنین 53 ایستگاه پلیس در تفرجگاه ها، سواحل دریا و محل استقرار مسافران مسئولیت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران را برعهده دارند.

سردار میرفیضی از ایجاد 220 مقرانتظامی در مراکز شهرستان ها، کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان خبر داد و افزود: بیش از هفت هزار نیروی پلیس در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز در کنار دیگر سازمان ها و دستگاه های اجرایی و امدادی و خدماتی به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می کنند.

وی گفت: در ایام تعطیلات نوروز در استان ایستگاه های فرهنگی پلیس با هدف اطلاع رسانی،آگاهسازی عمومی و ارائه خدمات مددکاری و مشاوره ای به شهروندان و مسافران ارائه می کنند.

سردار میرفیضی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و شرایط نامناسب جوی در محورهای مواصلاتی استان و بارش برف و باران، به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و خودداری از شتاب زدگی و عجله در رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.