اصفهان؛

دستگیری اعضای سه باند سازمان یافته توزیع مواد مخدر در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری اعضای سه باند سازمان یافته تهیه و توزیع مواد مخدر در نقاط آلوده و حاشیه این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی پورکاوه امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در نشست با خبرنگاران افزود: در مجموع با اجرای 33 طرح مهار و کنترل برای شناسایی و دستگیری سودان مرگ در 10 ماه گذشته 426 کیلوگرم تریاک در این شهرستان کشف شده است.

وی اظهار کرد: کشف این میزان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.

پورکاوه با اشاره به اینکه با تلاش ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ها 192 درصد کشفیات سرقت از مغازه های کاشان در 10 ماه گذشته افزایش یافته است، افزود: کشفیات سرقت منزل نیز 14 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی هم چنین یادآور شد: براساس برآوردهای ریالی 77 درصد از سرقت های شهرستان کاشان، زیر مبلغ پنج میلیون ریال است که بیشتر توسط افراد معتاد انجام می شود و در همین ارتباط 92 سارق معتاد شناسایی و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی کاشان یادآور شد: بیشترین سرقت های این شهرستان به ترتیب شامل موتورسیلکت، وسایل در اماکن نیمه ساز و وسایل داخل خودرو می شود.

پورکاوه هم چنین از برقراری 76 هزار تماس تلفنی با سامانه 110 خبر داد و گفت: رویکرد نیروی انتظامی کم کردن مراجعه های حضوری مردم به کلانتری ها بوده و این تماس ها که سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته، بیانگر این موضوع مهم است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد: 55 درصد از تماس هایی که با 110 گرفته شده منجر به عملیات و حضور ماموران نیروی انتظامی در محل شده است.
وی هم چنین با بیان این که وقوع قتل نیز 4 درصد در شهرستان کاشان نسبت به سال قبل کاهش یافته است، افزود: سرقت های به عنف نیز امسال در قیاس با سال قبل 4 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی کاشان در خصوص حوزه مشاوره این نیرو در شهرستان هم گفت: شمار پرونده هایی که در 10 ماه گذشته به کلانتری ها ارجاع شده است 1359 پرونده بوده که با ارائه مشاوره توسط ماموران به مردم، 70 درصد آنها به صلح و سازش ختم شده است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار