رشت؛

مدیریت خوب مهمترین عامل نظم در فرآیند ثبت نام

نظم خوب فرآیند ثبت نام از داوطلبان شورا به دلیل مدیریت خوب فرمانداری شهرستان رشت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛رئیس هیات نظارت استان امروز در بازدید از فرمانداری شهرستان رشت ضمن تبریک سال نو گفت: روند بسیار خوبی در حال انجام است و  استقبال مردم هم تا الان بسیار خوب بوده و  طبق آخرین گزارش در شهرستان رشت حدود 400 ثبت‌نامی داشتیم.
 
 سید کاظم دلخوش افزود: در این دوره از ثبت نام کار بسیار خوبی انجام شد و افراد باید سوء پیشینه را قبل از ثبت نام می‌گرفتند و به عبارتی آنان که فقط واجد شرایط هستند برای ثبت ‌نام مراجعه می‌کنند.
 
وی گفت: با توجه به اینکه در دومین روز از ثبت نام قرار داریم استقبال مردم بسیار خوب است و نشان می‌دهد که مردم ما از لحاظ سواد و درک مسائل شورا و نوع ارتباط با مردم با توجه به اصول قانون اساسی آگاهی دارند. 
 
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای گیلان با اشاره به جایگاه شورا و اینکه شوراها برای آبادی و عمران شهر و روستای خود می‌توانند چه زحماتی را متحمل شوند، تصریح کرد: در حال حاضر این نوید را باید داد که به اتفاق نمایندگان زمینه‌های خوبی اقتصادی را برای شوراها در مجلس ایجاد کردیم، دهیاران می‌توانند به عنوان دستگاه اجرایی باشند و همچنین واریز مالیات کمک بر ارزش افزوده به حساب شورا و دهیاری، از جمله کمک‌هایی است که می‌تواند روستاها و شهرها را آباد کند و اعتقادم این است که روند رو به توسعه‌ای را شاهد هستیم.
 
وی تصریح کرد: هیات های نظارت هیچ نقصی ندارند و دیدگاه نمایندگان محترم هم لحاظ شده است، نماینده چپ و راست هم ندارد زیرا همه با همکاری و همدلی بسیار خوب با یکدیگر در حال تلاش هستیم تا انتخاباتی بدون نقص داشته باشیم.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.