شیراز؛

کاهش 4 درصدی تلفات جاده‌ای در نوروز 96

معاون هماهنگ‌کننده ناجا از کاهش ۴ درصدی تلفات جاده‌ای در نوروز ۹۶ خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار ایوب سلیمانی معاون هماهنگ‌کننده ناجا در بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی (ع) گفت: براساس آمار از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون تلفات جاده‌ای 4 درصد کاهش داشته که ادامه این روند تا پایان تعطیلات می‌تواند آمار تصادفات را کاهش دهد.
 
سلیمانی با بیان اینکه با توجه به توصیه‌های پلیس، سرعت متوسط در جاده‌ها دو کیلومتر کاهش پیدا کرده است، افزود: این اقدام در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای و شرایط جوی صورت گرفته که امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروزی توسط رانندگان رعایت شود.
 
وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی  بیشترین عامل تصادفات جادهای کشور است.

سلیمانی بیان کرد: داشتن وسایل ایمنی در سفر به ویژه زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی از موضوعاتی است که رانندگان و مسافران نوروزی مورد توجه قرار دهند.
 
وی اظهار داشت: نیروهای پلیس در تمام جاده‌ها تا پایان طرح نوروزی حضور دارند تا مردم بتوانند در امنیت کامل به سفر بروند و بیش از هزار ایستگاه پلیس در تمامی مناطق کشور مستقر شده تا به مسافرین خدمات شبانه‌روزی ارائه دهند.
 
معاون هماهنگ‌کننده ناجا تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی ناجا تاکنون 15 درصد  آمار سرقت‌ها در کل کشور کاهش یافته است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
عقب مانده ترین کشور جهان شروع سال جدید را نیز با تلفات آغاز کرد. مردم عقب مانده ایران در شادی و عزا باید تلفات بدهند. نظر به تجربه بالای عزاداری سالها قبل در عزاداری تلفات نبود تا اینکه کشور در همسایه های مسلمان دخالت کرد و حالا در این عزاداریها هم در آن کشورها ایران دچار تلفات می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
تلفات جنگ جهانی دوم در پنج روز اول: ۱۳ کشته ۱۵۸ نفر زخمی.

تلفات تعطیلات نوروزی ۹۶ در پنج روز اول: ۱۴۵ نفر کشته و ۲۹۵۰ نفر زخمی
آخرین اخبار