اصفهان؛

ترافیک اصفهان در نوروز تحت کنترل است

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان ترافیک این شهر در این سه روز که از تعطیلات نوروز گذشته است را ترافیکی روان وقابل کنترل ارزیابی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان سید علی عبدالهی در این زمینه گفت: با مدیریت انجام شده در این سه روز که از تعطیلات نوروز گذشته است ترافیک روانی را در شهر داشته ایم و در بخش سازمان اتوبوسرانی نیز با استقرار اتوبوس در باغ فدک تلاش کرده ایم تا مسافران را به استفاده از این اتوبوس ها برای جلوگیری از ورود به شهر با خودروهای شخصی ترغیب کنیم.

عبدالهی این اقدام را در راستای کاهش ترافیک مناسب خواند و ادامه داد: با این کار هم مسافران از رضایت بیشتری برخوردارند و وقت بیشتری برای بازدید از اماکن و جاذبه های دیدنی اصفهان دارند و هم اینکه ترافیک کمتری ایجاد می گردد.

وی اظهار کرد: امسال تاکسیرانی اصفهان نیز کار ویژه ایی انجام داد و در 15 ایستگاهی که در نقاط جاذب سفر قرار دارند، خدمات بیشتری ارایه می دهد تا مسافران احساس رضایت داشته باشند.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان با تاکید بر این که تا الان توانستیم سرویس دهی خوبی را هم به گردشگران و هم به شهروندان ارائه کنیم، افزود: امسال تیم ویژه ایی برای نظارت به پارکینگ های عمومی در نظر گرفته ایم که بالغ بر ده نفر هستند و بر اساس آماری که تا روز گذشته به دست ما رسید، حدود 500 بازدید انجام شده و با یک سری تخلف ها برخرود و جرایمی نیز در این زمینه در نظر گرفته شده است، اما آنچه مسلم است اینکه این تخلف ها به نسبت سال های قبل کمتر بوده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.