یزد؛

پیام تبریک استاندار به مناسبت فرا رسیدن سال نو

استاندار یزد در پیامی فرار سیدن سال نو را به مردم خونگرم و متدین یزد تبریک گفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ متن کامل پیام سیدمحمد میرمحمدی به شرح زیر است:

 هو الرّحمن الرّحيم
پس به آثار رحمت خدا بنگر كه چگونه زمين را پس از مرگش زنده مي كند و اوست كه مردگان را پس از مرگ زنده میگرداند و بر هر چيزی توانا است. ( سوره روم آيه 50 )

بار ديگر صدای ترنم بهار، گوش را می نوازد و عطر دل انگيزش مشام  جان را پر می كند. زمين با اجازه و اراده الهی ديگر بار زنده می شود و همه جماد و نبات و حيوان و انسانهای شيدای كرامت و قدرت آن آفريننده مهربان با جوشش و جنبش مضاعف خويش ستايش و تسبيح آن اله يگانه را گفته و با سرود بهار، همنوا می شوند. 

بهار پيام‌آور تعادل و تحول است و درسايه تعادل، زندگی زيباتر شده و دلنوازتر و چشم نوازتر می شود.
بهار يادآور رحمت، محبت و عظمت هميشگي خداوند مهربان است و اينكه مهر او همواره به سوي همه بندگان و جنبندگان سرازير و فراگير است.

جهان هستی آينه دار خداست و گوشه اي از جمال و زيبايي لايتناهي پروردگار را پيش چشم ما مي كشد.
مراد  دل ز تماشاي  باغ عالم چيست ؟         به دست مردم چشم، از رخ تو، گل چيدن
بر همه بندگان الهی فرض است كه كمتر از طبيعت نباشيم و با دگرگونی و تحول، دلمان را زنده و زنده تر كنيم و جانمان را برای حضور دوست، سبز و با طراوت نمائيم.دلی سرشار از حب الهی و خالی از بغض های واهی.

بهار 1396 در حالي فرا می رسد كه ملت بزرگ ايران اسلامی، دو انتخابات سرنوشت ساز را در اين بهار پيش رو خواهند داشت. انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و مطمئناً مردم آگاه ما با حضور و مشاركت چشمگير خود در اين دو انتخابات تعيين كننده و مهم، همچنان نقش بسزا و اثر بخش را درسرنوشت خود و كشور عزيز ايفا كرده و بر راه صلح و صلاح و آبادانی و پيشرفت گام خواهند زد.

لازم است در آستانه سال جديد، از همه همراهی ها و پشتيبانی های خوب و دلگرم كننده مردم فهيم استان كه با خدمتگزاران خود در دولت تدبير و اميد داشته و دارند سپاسگزاری ويژه بنمايم و به همه همكاران تلاشگر اعم از مديران و كاركنان بخش های دولتی و كاركنان و فعالان بخش های عمومی و غيردولتی در همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سياسی، امنيتی، انتظامی،‌ نظامی، قضايی و عموم مردم شريف و متدين دارالعباده كه دل در گرو سربلندی هر چه بيشتر اين مرز و بوم داشته و دارند، خدا قوتی جانانه بگويم.

با نهايت صميميت و افتخار، فرا رسيدن بهار و نوروز 96 كه با ولادت با سعادت ام ابيها حضرت فاطمه زهرا عليهاسلام و ميلاد خجسته حضرت باقرالعلوم(ع) قرين گرديده و با عطر بوی اين بزرگواران آميخته است را به همه ملت عزيز ايران اسلامی به ويژه مردم خونگرم و خردمند استان يزد شادباش گفته و برای همه بندگان الهی در سراسر جهان هستی، ‌آرزوی سال و سالهايی سرشار از نيكويی، بركت، عزت، سعادت و سلامت دارم. 

هر روزتان نوروز و دل و جانتان هميشه بهاری باد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار