مدیرکل هنرهای نمایشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سال ۹۶ سالی موفقیت آمیز برای تئاتر خواهد بود

با مشارکت هم افزا هنرمندان و دولت، قطعا هنر در سال ۹۶ جریان روبه رشدی را طی خواهد کرد.

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی در گفتگو با خبرنگار  حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عملکرد تئاتر در سال ۹۵ گفت: اگر از منظر توجه به کثرت و کیفیت نگاه کنیم، خوشبختانه با فعال شدن ظرفیت‌های غیر دولتی به‌ویژه در تهران شاهد افزایش تولیدات تئاتر هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مخاطب تئاتر نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است البته تا آن جایگاهی که مدنظر ما و ایده آل است. جمعیت جامعه ما و جمعیت فارغ التحصیلان حوزه هنر تناسب دارد، در مجموع سال ۹۵ سال پرکاری برای حوزه تئاتر بوده است.

شفیعی همچنین در خصوص پیش‌بینی سال ۹۶ درحوزه تئاتر اظهار داشت: ما در همچنین سمینارهایی به دنبال ارتقای جایگاه تئاتر و به نوعی دنبال نقاط قوت در هرجایی بخصوص در حوزه تئاتر باشیم و سعی کنیم نقاط قوت را فعال کنیم و نقاط ضعف را کمرنگ کنیم و ازبین ببریم و اگر با یک جریان هم افزایش برویم هم حوزه هنرمندان و هم دولت باید مشارکت کنند.قطعا جریان هنر یک جریان روبه رشدی را طی خواهد کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان اظهار داشت: ما با مذاکراتی که با حوزه های سیاست گذار داشتیم امیدواریم در حوزه‌های مالی و بودجه در سال ۹۶ سال بهتری نسبت به سال‌های قبل باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.