اصفهان؛

برگزاری نمایشگاه "از میدان تا میدان" در موزه عصارخانه شاهی

نمایشگاه "از میدان تا میدان" همزمان با آغاز سال نو از یکم فروردین ماه 96 ساعت 16 در موزه عصارخانه شاهی افتتاح می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس موزه عصارخانه شاهی با بیان این مطلب گفت: این نمایشگاه برگرفته از برپایی یک گردهمایی عکاسی جهانی با عنوان "فتوواکگ که هر ساله در دنیا برگزار می شود، برنامه ریزی شده است.

محمد معماریان اظهار داشت: موزه عصارخانه شاهی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در نظر دارد نمایشگاه عکس "از میدان تا میدان" را در ایام نوروز برگزار کند.

وی افزود: براساس فتوواک انجام شده در اصفهان تعداد 300 عکاس بیش از سه هزار عکس در دی ماه سال جاری به موزه عصارخانه شاهی ارسال کردند که پس از داوری تعداد 30 اثر برگزیده در قالب نمایشگاه به نمایش در آمده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه "از میدان تا میدان" با محوریت عکاسی از میدان امام علی(ع) تا میدان نقش جهان توسط عکاسان شهر از یکم تا 30 فروردین ماه 96 در محل موزه عصارخانه شاهی برپا خواهد بود.

معماریان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای بازدید آثار این نمایشگاه می توانند همه روزه به غیر از جمعه ها در ایام نوروز از ساعت 9 تا 18 به محل عصارخانه شاهی واقع در میدان نقش جهان، جنب ورودی بازار قیصریه، بازار قنادها، پاسا‌ژ طلای امین مراجعه کنند.

گفتنی است؛ Worldwide Photo Walk ابتکاری است که از سوی Scott Kelby مطرح شده است و در زمان خاصی Photo Walk توسط گروه‌هایی که از طریق سایتwww.worldwidephotowalk.com هماهنگ شده‌اند در سرتاسر جهان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.