در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

3 عاملی که 74 درصد تصادفات فوتی را شامل می‌شود، کدامند؟

معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک راهور ناجا گفت: 3 عامل عدم توجه به جلو، سرعت غیر مجاز و سبقت غیر مجاز 74 درصد تصادفات فوتی را شامل می‌شود.

سرهنگ عین‌اله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: سفرهای نوروزی از پنج‌شنبه آغاز شده و در این مدت شاهد تصادفات فوتی در جاده‌ها بودیم که بیشترین علل تصادفات فوتی به ترتیب عدم توجه به جلو با 34 درصد، سرعت غیر مجاز و سبقت غیر مجاز هر کدام با 20، بیشترین علل تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند که همین 3 عامل 74 درصد تصادفات را شامل می‌شود.

وی در ادامه  افزود: دوربین‌های لیزرگان در جاده‌ها تخلفات رانندگان متخلف را ثبت می‌کنند، همچنین 600 دستگاه دوربین لیزرگان در سال جاری برای کنترل بهتر رانندگان متخلف در جاده‌ها نصب و فعال شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک راهور ناجا بیان کرد: گشت‌های نامحسوس در جاده‌ها و در قالب لباس شخصی در تاکسی‌ها، ون‌ها و حتی اتوبوس‌ها حضور دارند تا با تخلفات برخورد داشته باشند.

سرهنگ جهانی در پایان عنوان کرد: با توجه به پایان ساعت کار ادارات در عصر امروز شاهد بار ترافیکی در جاده‌ها هستیم و بخش زیادی از سفرها از عصر امروز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
برخی رانندگان یی تجربه هم خودشونو بدبخت میکنند هم دیگرون بیچاره نیروانتظامی و پلیس هرسال ایام عید جیگرشون خونه حقوق شان هم ازهمه ارگان ها کمتره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۹:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
فلن جاده های ایرانی ،طاقت وتحمول خودروهای با سرعت بالا را ندارد این جاده ها معمولی هستند فقط برای خودروهایی می باشند در بزرگ راه ها 110 تا بروند کسانی که خودروهای آنها بالا 150 تا برود جریمه نمی شوند، راهی پارگینگ می شوند چون قابل گوذشت نیست . جریمه خودروها بالا 120 تا می روند ، 50 هزار تومان می باشد .
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
و اصلا ماشین و جاده ها هم تاثیر ندارن خسته شدیم بس انداختید گردن راننده!
آخرین اخبار