ملکی خبر داد

واژگونی اتوبوس در اتوبان شهید بابایی

سخنگوی آتش‌نشانی تهران آخرین جزییات واژگونی اتوبوس بین شهری در بزرگراه شهید بابایی و امدادرسانی به مصدومان را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اعلام خبر واژگونی اتوبوس بین‌شهری در جاده پردیس درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 8:23 صبح امروز حادثه واژگونی اتوبوس بین‌شهری در مسیر شرق به غرب جاده پردیس، ورودی بزرگراه شهید بابایی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی همراه با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری که با 45 سرنشین از پردیس عازم تهران بوده به دلیل عدم کنترل راننده واژگون شده است، قبل از رسیدن آتش‌نشانان تعدادی از سرنشینان از اتوبوس خارج شده بودند اما تعدادی از مسافران داخل اتوبوس محبوس بودند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند، خاطرنشان کرد: با شروع عملیات مسافران محبوس شده از اتوبوس خارج شدند؛ در این حادثه 28 نفر (22 زن و 6 مرد) دچار مصدومیت شدند، هشت نفر از مصدومان توسط آمبولانس و یک نفر توسط هلی‌کوپتر امداد به مراکز درمانی منتقل شدند و مابقی مصدومان نیز سرپایی درمان شدند همچنین در این حادثه دست یک خانم جوان کاملاً زیر اتوبوس گیر کرده بود که با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت.

ملکی تصریح کرد: اتوبوس به حالت اولیه بازگردانده شد، ساعت 10:12 عملیات به پایان رسید و محل حادثه برای بررسی بیشتر به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار