اهواز,

کتاب سلام بر ابراهیم در دستان زائران سرزمین نور

۲۰ هزار جلد از کتاب «سلام بر ابراهیم» بین زائران سرزمین نور توزیع شد.

کتاب سلام بر ابراهیم در دستان زائران سرزمین نوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ میثم صبور، مسئول یادمان شهدای کانال کمیل اظهار داشت: یادمان شهدای کانال کمیل همچون سال‌های گذشته میزبان کاروان‌های راهیان نور و زائران شهدا از سراسر کشور اسلامیمان ایران است.

وی به بخشی از اقدامات فرهنگی انجام شده برای زائران شهدا در یادمان شهدای کانال کمیل اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌ها، توزیع کتاب سلام بر ابراهیم است که جلد 1  و 2 این مجموعه در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

صبور بیان داشت: تا کنون بیش از 20 هزار جلد از کتاب سلام بر ابراهیم در بین زائران سرزمین نور در این منطقه عملیاتی توزیع شده است.

مسئول یادمان شهدای کانال کمیل با بیان اینکه توزیع کتاب سلام بر ابراهیم به صورت رایگان انجام می‌شود، تصریح کرد: این کار با حمایت ستاد مرکزی راهیان نور و موسسه فرهنگی ابراهیم هادی انجام شده است که مورد استقبال زائران قرار گرفت.

وی اجرای ویژه برنامه مهمانی خصوصی شهدای کانال کمیل را از دیگر اقدامات فرهنگی در این یادمان اعلام کرد و اذعان داشت: این برنامه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرای اطهر(س) و سالگرد شهادت دلیرمردان گردان کمیل در محاصره دشمن، شهید ابراهیم هادی و 300 پرستوی عاشق گردان‌های کمیل و حنظله برگزار شد.

میثم صبور خاطرنشان کرد: این برنامه در فکه، یادمان شهدای کانال کمیل و حنظله انجام شد و کاروان‌های راهیان نور و زائران شهدا در قتلگاه شهیدان با خدا نجوا کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.