زنجان؛

رشته‌های برتر دانشگاهی از آن دانش آموزان مناطق محروم استان

معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از افزایش قبولی دانش آموزان مناطق محروم استان در رشته‌های برتر دانشگاهی خبر داد.

رشته‌های برتر دانشگاهی از آن دانش آموزان مناطق محروم استانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اقدامات و خدماتی که از سال تحصیلی گذشته در مناطق محروم استان برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه آغاز شده باعث افزایش قبولی در رشته‌های برتر دانشگاهی، افزایش بازدهی دانش آموزان در امتحانات نهایی و همچنین افزایش درصد فارغ التحصیلان شده است.

شهبازی افزود: تعداد ۶ مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی در استان اجرا شده که ازاین تعداد، ۳ مرحله برای دانش آموزان سال چهارم ویک مرحله برای دانش آموزان سال سوم اجرا شده و آخرین مرحله آن نیز در فروردین ماه ۹۶، اجرا خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه استان اقدامات انجام شده در مناطق محروم استان را توزیع کتاب‌های کمک آموزشی، نصب نرم افزار‌های آزمون یار، توزیع سی دی‌های کمک درسی بیان کرد و گفت: میزان کمک‌های صورت گرفته در دوسال اخیر به مناطق محروم استان حدودا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باشد که سهم دانش آموزان ماهنشانی ۵۵ میلیون تومان است.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.