دریافت نظرات برای اصلاح کتاب های پایه دهم تا پایان اسفندماه/ اعلام زمان چاپ کتاب های پایه یازدهم

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از روند آماده سازی کتاب هابرای سال تحصیلی آینده و چگونگی زمان بندی درنظر گرفته برای آن خبر داد.

دریافت نظرات برای اصلاح کتاب های پایه دهم تا پایان اسفندماه/اعلام زمان چاپ کتاب های پایه یازدهممحی‌الدین بهرام محمد‌یان رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند چاپ و توزیع کتاب های درسی برای سال تحصیلی آینده اظهار داشت: براساس برنامه ریزی ها و فعالیت های انجام شده کتاب های پایه درسی از اول ایتدایی تا پایه نهم برای چاپ سپاری فرستاده شده و در حال چاپ است.

وی ادامه داد: کتاب های درسی پایه دهم نیز که امسال اولین دوره را در مدارس گذرانده مورد بررسی قرار گرفته و نظرات معلمان و همکاران تا پایان اسفندماه برای این دوره دریافت می شود.

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: چنانچه کتاب های پایه دهم براساس بررسی های انجام شده به اصلاح نیاز داشته باشد، سال جدید  و بعد از تعطیلات با رعایت این اصلاحات کتاب های چاپ می شوند.

محمدیان پیرامون وضعیت کتاب های پایه یازدهم تصریح کرد: پیش نویس این کتاب های درسی که سال تحصیلی آینده برای اولین ارائه می شود، اکنون در مرحله پیش نویس آماده شده است.

وی عنوان کرد: پیش نویس این کتاب های درسی در بخش اعتبار سنجی معلمان قرار گرفته که پس از طی مراحل لازم خردادماه زیر چاپ می رود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.