کرمانشاه؛

طرح جمع آوری معتادان متجاهر 9 درصد وقوع سرقت را کاهش داد

فرمانده انتظامی شهرستان از کاهش 9 درصدی سرقت در آغاز اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "رضا شيرزادی"  گفت: بررسی و کنکاش راهکارهای کاهش سرقت و تجزیه و تحلیل دلایل و ساعات وقوع جرایم منجر به تغییر تاکتیک در اجرای طرح های مقابله با سرقت و طرح جمع آوری معتادان خیابانی شد که پس از هماهنگی لازم، این طرح در راستای کاهش سرقت خصوصاً سرقت قطعات و لوازم خودرو با تمام توان توسط پلیس این شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: در ابتدای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر کرمانشاه با رویکرد کاهش سرقت، تعداد 500 نفر معتاد متجاهر در اقدامی ضربتی طی 48 ساعت جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند که این امر کاهش 9 درصدی سرقت را در پی داشت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: معتادان خیابانی و متجاهر جهت تامین نیاز خود دست به هر اقدامی خواهند زد که از جمله سرقت از لوازم و قطعات خودرو و اماکن خصوصی می باشد، لذا بی شک جمع آوری و ساماندهی آنها تاثیر بسزایی در کاهش سرقت و زیبایی چهره شهر در این ایام خواهد داشت.
سرهنگ شیرزادی در پایان  از اقدامات انجام شده در خصوص پيشگيري از سرقت و برخورد با سارقان و افزايش کشفيات از مجموعه انتظامي شهرستان قدرداني و تاکيد کرد: با جديت و اهتمام بيشتر و همچنین برنامه ريزي علمي و هدفمند در جهت کاهش سرقت با تمام توان و ظرفیت موجود پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار