کرمانشاه؛

راه اندازی دو ایستگاه نوروزی پلیس برای خدمت رسانی به مسافران در سنقر

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر از تمهیدات و اقدامات ویژه این انتظامی برای برقراری امنیت و خدمت رسانی به شهروندان در ایام نوروز 96 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجتبی شهبازی" در جمع فرماندهان، مدیران و روسای پلیس های تخصصی از آمادگی کامل پلیس این شهرستان در تعطیلات نوروزی سال 1396 خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال،پلیس جهت افزایش ضریب امنیتی اماکن عمومی و خصوصی و نیز آسایش شهروندان به منظور انجام خرید ومسافرتهای نوروزی،اقدامات و طرح های ویژه ای را برای این ایام پیش بینی کرده است.
این مقام انتظامی افزود: نيروي انتظامي و دیگر ادارات،وظيفه خدمات رسانی وپاسخگوئی به نیازهای مسافران نوروزي را برعهده دارندودر این راستاتوسط پلیس شهرستان دو ایستگاه نوروزی راه اندازی می شود.
وی در ادامه بيان داشت: همچنین اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز 96 در تمامی معابر و محورهای مواصلاتی توسط پلیس راه و راهور از تاریخ 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردين ادامه خواهد داشت.
سرهنگ شهبازی با اشاره به اینکه بیشتر منازل در ایام نوروز خالی از سکنه و 80 درصد سرقت ها توسط مجرمان سابقه دار انجام می شود بیان کرد: در اين ايام علاوه براینکه توسط پلیس آگاهی و دیگر واحدهای اجرائی کنترل مجرمین سابقه دار در دستور کار قرار دارد بيش از 17 گشت خودرويي، سه گشت موتورسوار، چندگشت پياده، فعال کردن شبگردهای شهر و روستاواستفاده از ظرفیت پلیس های افتخاری برای پیشگیری و پوشش دادن خیابان ها و محلات به منظور جلوگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت راه اندازي می شود.
وی با اشاره به اینکه پلیس به تنهایی نمی تواند جامعه ای مطمئن و سالم ایجاد کند، اظهار کرد: مشارکت و همراهی مردم با پلیس در ایجاد امنیت پایدار و همیشگی تعیین کننده و تاثیر گذار است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار