رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها:

ملاک آمار جمعیت در انتخابات شوراها، سرشماری سال 95 است

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در 10 هزار شعبه در این دوره گفت: ملاک آمار جمعیت در انتخابات شوراها، براساس سرشماری سال 95 است.

ملاک آمار جمعیت در انتخابات شوراها، سرشماری سال 95 است
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی هیات مرکزی نظارت انتخابات شوراها، «محمد محمودی شاه‌نشین» با بیان این مطلب به جلسه روز گذشته(چهارشنبه) اعضای هـیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با وزیر کشور، قائم مقام و معاونان وزیر در محل وزارت کشور اشاره کرد و افزود: قرار بر این شد که آمار روستاها و شهرها از سرشماری سال 95 باشد و همچنین در 10 هزار شعبه از شهرها و روستاهای با اعضای 7 و 9 نفره، انتخابات بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها افزود: این جلسه بیشتر جنبه تبادل نظر و ایجاد هماهنگی‌های لازم بین هیات نظارت و هیات اجرایی را داشت.

محمودی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد ملاک آمار جمعیت شهرها و روستا براساس آخرین سرشماری کشوری یعنی سرشماری سال 95 در نظر گرفته شود.

وی افزود: همچنین هر دو طرف بر لزوم دقت بیشتر و آموزش بهتر در شهرستان‌هایی که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، تاکید داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار