کواکبیان در جمع خبرنگاران:

تاکنون جلسه‌ای درباره انتخابات ریاست جمهوری نداشته‌ایم/ نمی‌توانیم بگوییم که آقای روحانی گزینه نهایی اصلاح‌طلبان است+فیلم

نماینده مردم تهران گفت: نمی‌توانیم بگوییم که آقای روحانی گزینه نهایی اصلاح‌طلبان است باید نظر تمامی 50 حزب اصلاح‌طلب را شنید.

میرحسینی/ شبیری*****
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره اینکه آقای روحانی گزینه اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: چنین چیزی نیست، چون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تا به الان جلسه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری نداشته است.

کواکبیان ادامه داد: تا به این لحظه نه فراکسیون امید، نه مجمع عمومی و نه هیأت رئیسه هیچ جلسه‌ای درباره انتخابات ریاست جمهوری نداشته‌ایم و در این باره نظری اعلام نشده است.

وی درباره اظهار نظر شورای سیاست‌گذاری نیز اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری هر دیدگاهی که دارد ما آن اشخاص را به رسمیت نمی‌شناسیم و تا به حال هم به این شورا نرفته‌ایم.

کواکبیان با بیان اینکه اگر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هم نظر بدهد، باز هم نظر همه اصلاح‌طلبان نیست، افزود:  ما 50 حزب اصلاح‌طلب داریم که خارج از شورای هماهنگی است که نظر همه آنها باید شنیده شود.

این نماینده مجلس تأکید کرد: نمی‌توانیم بگوییم که آقای روحانی گزینه نهایی اصلاح‌طلبان است؛‌ اصلاح‌طلبی یک گفتمان است، مطالباتی دارد، حساب و کتاب دارد و هر کسی نمی‌تواند بگوید ما گزینه نهایی تعیین کردیم.
لینک دانلود

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
اعتماد به نفس امثال کواکبیان خیلی زیاده که فکر می کنه می تونه یک جامعه را اداره کنه
آخرین اخبار