کواکبیان در پانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری:

نگران ترامپ و برجام نیستیم/ شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در انتخابات تصمیم‌گیرنده است

دبیر کل حزب مردم سالاری با اشاره به انتخابات آینده گفت: مردم سالاری شورای هماهنگی اصلاح طلبان را اصل می‌داند نه شوراهای تازه تأسیس را.

نگران ترامپ و برجام نیستیم/ در انتخابات آتی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیرنده است

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری در کنگره حزب متبوعش با اشاره به انتخابات شوراها و تصمیم گیری در مورد انتخابات گفت: برای انتخابات شوراها هیچ حزبی از تهران حق دخالت در فعالیت‌های شهرستان‌ها را ندارد و بنا است که همه در تهران به وحدت و انسجام برسیم.

وی در مورد اقدامات شورای هماهنگی در انتخابات آینده اظهار داشت: بنده معتقدم اصل با شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان است و این شورا باید تصمیم‌گیرنده باشد و شوراهای دیگر تازه تأسیس هستند.

کواکبیان در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه ما نگران ترامپ نیستیم، تصریح کرد: مشکل اصلی ما دلواپسان داخلی هستند و نگران ترامپ نیستیم و معتقدیم برجام ادامه خواهد داشت و ترامپ نمی‌تواند خدشه‌ای به آن وارد کند چرا که یک توافق بین‌المللی است اما برخی از دوستان در کشور از پاره شدن برجام خوشحال خواهند شد.

دبیر کل حزب مردم سالاری با بیان اینکه ممکن است صندلی آقای هاشمی در مجمع تشخیص پر شود اما جای خالی ایشان احساس خواهد شد گفت: مرحوم هاشمی در حوزه سیاست خارجی نظریه پرداز بود و هنوز فوت ایشان را باور نمی‌کنیم.

انتهای پیام /

برچسب ها: احزاب ، تشکل ، تأسیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
خسته شدم
آخرین اخبار