قزوین؛

تحقق اهداف اقتصادی استان

استاندار قزوین گفت: با تلاش مدیران و همت فعالان بخش خصوصی، اهداف اقتصادی تعیین شده استان در سال جاری محقق شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در نشست جذب سرمایه گذاری خارجی افزود: در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش صادرات امسال از مرزها و هدف های تعیین شده عبور کردیم.
 
تحقق اهداف اقتصادی استان 
 
استاندار قزوین با اشاره به افزایش صادرات کالا به خارج از کشور در استان در سال جاری نسبت به سال قبل، گفت: در 11 ماهه امسال، صادرات استان از مرز 630 میلیون دلار در سال عبور کرد.
 
وی اضافه کرد : باید در سال آینده با آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت، برای جذب یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان تلاش کنیم.
 
همتی با اشاره به رشد چشمگیر صدور پروانه های ساخت واحدهای تولیدی در استان در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید گفت : از سال 46 تا قبل از دولت یازدهم به طور مجموع، سه هزار و 600 پروانه ساخت و بهره برداری از واحدهای تولیدی در استان صادر شده است، درحالی که در سه سال گذشته نزدیک به یک هزار و 500 پروانه احداث واحدهای صنعتی در قزوین صادر شده که این نشان از انگیزه و امید به آینده در میان تولیدکنندگان و سرمایه گذاران دارد.
 
استاندار به آمار اشتغال ایجاد شده در سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: درسال 95  از مرز 20 هزار شغل عبور کردیم و همچنین شاهد احیا و ساماندهی یک هزار و 50 واحد تولیدی بودیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.