بررسی عملكرد باشگاه های فوتبال در سال 95؛

گسترش، عملکرد در حد انتظاری داشت

گسترشى ها در ديدار هاى ابتداى فصل 8 مساوى ،3 باخت و 4 برد را به ثبت رساندند که اين تيم با جذب نيرو هاى جديد در نيم فصل دوم 5 مساوى ،2 باخت و 2 برد در كارنامه خود دارد.

گسترش، عملکرد در حد انتظاری داشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه گسترش فولاد یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در بازار نقل‌وانتقالات پیش از آغاز لیگ برتر شانزدهم بود و این تیم با هدایت فراز کمالوند کار خود را آغاز کرد.

مسئولان باشگاه گسترش با توجه به لیست ارائه شده از سوی کمالوند بازیکنان گران قیمتی را به خدمت گرفتند.ستاره هایی که هر کدام به خاطر حضور کمالوند به جمع گسترشی ها پیوستند.

خرید های اول فصل

 فرناندو دخسوس، لوسیانو پریرا، محمدرضا خلعتبری، بابک حاتمی ،كوروش ملكى ،فرضيات و رضا خالقی‌فر ستاره های گران قیمتی بودند که به تیم گسترش آمدند و بر همین اساس هم اکثر کارشناسان این تیم را به عنوان یکی از مدعیان لیگ می دانستند.

روند نزولی گسترشی ها 

بهتر است بگوییم بر خلاف تصور، شاگردان فراز کمالوند شروع بسیار بدی در اول فصل داشتند و آنها 7 هفته در حسرت پیروزی ماندند .

شاگردان کمالوند در همان بازی های ابتدایی نتوانستند آن طور که باید نتایج خوبی را در کارنامه خود به ثبت برسانند . گسترش فولاد در هفت هفته ابتدایی لیگ تنها 2 گل به ثمر رساند و با 5 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی جای گرفت. تیمی که تا هفته هفتم تنها یا بازی ها را باخته بود و یا به تساوی رضایت داده بود .

در نهایت پیروزی 3 بر صفر مقابل پدیده آن هم در هفته هشتم شرایط را برای گسترش فولاد بهتر کرد اما باز روند این تیم همانند سابق شد و دوباره باخت و مساوی در کارنامه این تیم جای گرفت. این تیم از 8 بازی بعدی خود 4 پیروزی، 3 تساوی و تنها یک شکست به نام خود ثبت کرد. شاگردان کمالوند خود را تا رتبه نهم جدول بالا کشیدند و نیم‌فصل را با رتبه تک‌رقمی به پایان بردند.

بهترین مهاجم و هافبک آبی پوشان تبریزی

لوسیانو پریرا، مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود و داریوش شجاعیان، هافبک ملی‌پوش آبی‌پوشان هم نقش تعیین‌کننده‌ای در تیمش ایفا کرده است.

با توجه به صحبت های کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و مدیران این باشگاه  این تیم در فصل نقل و انتقالات نيم فصل دوم نيز  بازیکنان مورد نیاز خود را جذب كرد .

 لیست مورد نیاز کمالوند در نیم فصل دوم

محمد نصرتى ،مسعود حق جو ،محمد اوسانى ،محمد رضا خرسند نيا و بهرام أحمدى 5 بازيكنى هستند كه در نيم فصل دوم به جمع شاگردان كمالوند اضافه شدند و از طرفى گسترشى ها در نيم فصل دوم محمد رضا خلعتبرى و فرضيات را از ليست خارج كردند 


آمار نتايج گسترش از هفته 1 تا 24 

تيم فوتبال گسترش فولاد تا هفته بيست و چهارم ليگ برتر موفق شده 6 برد،13مساوى و5 باخت را در كارنامه دارد 

شاگردان كمالوند در خيلى از ديدار هاى ليگ برترى خود امتيازات را با حريفان تقسيم كردند كه انجام اين كار و روند آنها باعث شده در حال حاضر تيم گسترش با 31 امتياز رده 9 جدول را از آن خود كند 

به اين ترتيب مى توان گفت گسترشى ها ابتداى فصل را به خوبى شروع نكرده اند و با كسب نتايج مساوى آن طور كه بايد در جايگاه خوبى در جدول قرار ندارند

گسترشى ها در ديدار هاى ابتداى فصل 8 مساوى ،3 باخت و 4 برد را به ثبت رساندند و اين تيم با جذب نيرو هاى جديد در نيم فصل دوم تنها 5 مساوى ،2 باخت و 2 برد تا هفته بيست و چهارم در كارنامه خود به ثبت برساند


2 ديدار دوستانه براى شاگردان كمالوند 

 تیم گسترش فولاد در تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر دو دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد. یکی از دیدارهای تیم گسترش فولاد پیش از عید نوروز و دیگری نیز در سال 96 برگزار خواهد شد.

شاگردان فراز کمالوند روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی‌شان به مصاف تیم دسته دومی ملی‌پوشان تبریز خواهند رفت. 

همچنين آنها پس از تعطیلات عید نوروز نیز در تاریخ 5 فروردین 96، میزبان تیم شهرداری تبریز خواهند بود. شهرداری تبریز نیز در لیگ دسته دو حضور دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار