قم؛

اجرای طرح نوروزی انتظام در بوستانهای بزرگ شهری

چهاردهمین نشست مشترک هم اندیشی شهرداری قم و نیروی انتظامی در سالن جلسات اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری با حضور رئیس و مسئولین اجرایی پلیس پیشگیری ناجا و شهرداری قم و جمعی از ناظرین ، پیمانکاران و پارکبانها برگزار گردید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛احمدرضا شفیعی مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در این نشست به برنامه های اجرایی شهرداری در رفع تخلفات شهری و کاهش آسیبهای اجتماعی در شهر بخصوص در بوستانها اشاره نمودند و  در تشریح طرحهای نورورزی شهرداری اظهار داشت:با حمایتها و پشتیبانیهای ارزنده شهردار محترم و دادستان محترم قم در خصوص انتظام بخشی و تأمین امنیت و ایمنی و آسایش زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) وجود داشته است.
 
وی در ادامه افزود توفیقات ارزنده ای را در سازماندهی و انتظام بخشی در سطح شهر شاهد هستیم.در همین راستا طرح انتظام بخشی به بوستانها نیز که فاز اول با استفاده از توان بخش خصوصی از اول اسفند ماه آغاز و اجرایی گردیده است که طبق آمارهای رسمی که عوامل محترم انتظامی داشته اند تأثیر مطلوبی را در کاهش جرائم و برخورد با متخلفین و مجرمین شاهد هستیم.جلوگیری از هرگونه بروز جرم و نزاع و ... و اجرای طرحهای پاکسازی به منظور کاهش تخلفات شهری مربوط به سد معبر و آسیبهای اجتماعی.
 
در این جلسه سرهنگ کتابی جانشین پلیس پیشگیری استان  ضمن تشکر از فعالیتهای ایجاد شده در انتظام بخشی به بوستانها و تأثرات مثبتی که در این زمینه  ایجا گردیده به افزایش تعاملات سازنده در جهت تأمین و رفاه شهروندان تأکید و آمادگی پلیس را در حمایتهای انتظامی به منظور اجرای قانون و جلوگیری از فعالیت افراد سود جو در بوستانها اعلام داشتند.
 
انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار