سمنان؛

حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال در استان سمنان

حوادث چهارشنبه آخر سال در استان سمنان 23 نفر مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد اطهری رئیس فوریت‌های پزشکی سمنان گفت : از 23 مصدوم شب گذشته تاکنون 21 نفر به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند.

محمد اطهری افزود : هشت نفر در شهرستان سمنان به دلیل انفجار مواد آتش زا شب گذشته مصدوم شدند که 2 نفر از این افراد، به دلیل شدت جراحات، هم اکنون در بیمارستان کوثر سمنان بستری هستند و مراحل درمان را می‌گذرانند.

وی با بیان اینکه 10 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در شهرستان های گرمسار و دامغان مصدوم شدند که هفت نفر مربوط به شهرستان گرمسار و سه نفر دامغانی بودند، تصریح کرد : یکی از مصدومان دامغانی دچار شکستگی از ناحیه دست شد که در یکی از بیمارستانهای این شهرستان روند درمانی وی انجام شد، بقیه مصدومان در شهرستان های گرمسار و دامغان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

اطهری اظهار داشت : افرادی که به بیمارستان های گرمسار و دامغان منتقل شدند از ناحیه چشم آسیب دیده بودند که سطحی بوده است.

رئیس فوریت‌های پزشکی سمنان افزود : 2 نفر در شهرستان مهدیشهر در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که با تلاش کارکنان مراکز درمانی مهدیشهر، این افراد نیز به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

اطهری  با بیان اینکه بر اثر انفجار یک نارنجک دست ساز در شاهرود سه نفر زخمی شدند، گفت: این حادثه حوالی ساعت 20 در شهرک رجا و درون یک خودروی پژو 206 روی داد.

مدیرمرکز حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار داشت : ماموران آتش نشانی و اورژانس به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و مجروحان با آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

بر اساس آمار موجود، در برگزاری آیین چهارشنبه آخر سال گذشته، هشت نفر در استان سمنان دچار سوختگی نوع سطحی شدند.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.