سمنان;

کشف بیش از 86 هزار عدد انواع مواد محترقه در سمنان

86هزار و 120 عدد انواع مختلف مواد محترقه از یک فروشنده این مواد در شهرستان سمنان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به استمرار و تقویت طرح ارتقا امنیت اجتماعی به خصوص در ایام پایانی سال، گفت : ماموران انتظامی شهرستان سمنان با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک نفر در امر خرید و فروش موادمحترقه، موضوع را به طور ویژه پیگیری کردند.

وی اظهار داشت : ماموران پلیس پس از بررسی های اولیه و هماهنگی های لازم با مقام قضائی در بازرسی از واحد صنفی و منزل متهم این مقدار موادمحترقه را کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخرسال و تعطیلات نوروزی و برای پیشگیری از هرگونه حادثه و آسیب به مردم، برخورد پلیس با این گونه رفتارهای مجرمانه تشدید شده است و هر مورد مشکوکی به دقت بررسی می شود.

سردار قاسمی به سودجویانی که با رفتارهای هنجارشکنانه ، سلامت و در برخی موارد جان خود و دیگران را به مخاطره می اندازند، هشدار داد پلیس با تمام توان در برابر این افراد مقابله می کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از خانواده ها خواست تا در این ایام نظارت کامل بر رفتار فرزندان خود داشته باشند تا هیچ گونه حادثه تلخ و ناگواری، آرامش و آسایش آنان را مختل نکند.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.