سمنان؛

دستگيری 12 قاچاقچی موادمحترقه غيرمجاز

رئيس پليس آگاهی استان سمنان از كشف 100 هزار عدد موادمحترقه خارجی غيرمجاز خبرداد.

کشف هزار عدد مواد محترقه خارجی غیرمجاز در سمنان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از کشف 100 هزار عدد مواد محترقه خارجی غیرمجاز و توقیف محموله های 772 میلیون ریالی کالای قاچاق در این استان خبر داد.

 سرهنگ محمداسماعیل حداد دباغی با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق مواد محترقه در استان سمنان گفت: در این ارتباط 12 قاچاقچی مواد محترقه دستگیر شدند.
وی کنترل محورهای مواصلاتی تمرکز ماموران انتظامی بر ایستگاه های بازرسی و شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز از جمله اقدامات این طرح برشمرد و گفت : ارزش این اموال مکشوفه 350 میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد : در برخی از این محموله های قاچاق، مقادیری مواد شیمیایی اولیه که برای مواد محترقه دست ساز به کار می رود، کشف شد.

حداد خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی در بازدیدهای صورت گرفته از وسایل نقلیه عبوری در استان، چهار محموله لوازم آرایشی، داروی گیاهی، پوشاک و سیگارهای خارجی قاچاق به ارزش 422 میلیون ریال کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از ورود مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک به شهرها ذکر و تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در روزهای پایانی سال، علاوه بر اینگونه اقدامات پلیسی ، نظارت خانواده ها بر رفتار فرزندان لازم و ضروری است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار