سمنان؛

كاهش 67 درصدي مصدوميت هاي چهارشنبه آخرسال در استان

19 نفر به علت رفتارهاي پرخطر و سلب امنيت و آرامش مردم به مرجع قضائي معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،فرمانده انتظامي استان از كاهش 67 درصدي مصدوميت ها در چهارشنبه آخرسال خبرداد و گفت: 19 نفر به علت رفتارهاي پرخطر و سلب امنيت و آرامش مردم به مرجع قضائي معرفي شدند.
سردار روح الامين قاسمي بيان اين كه در مجموع استان سمنان شب آرامي را در چهارشنبه آخرسال پشت سرگذاشت اظهارداشت: تعداد مصدوميت ها نسبت به سال قبل 67 درصد كاهش يافت.
سردار قاسمي ادامه داد: از 6 نفري كه به علت مصدوميت ناشي از آتش يا انفجار در سطح استان مصدوم شدند 5 نفر آنان به طور سرپايي مداوا شدند و فقط يك نفر در بيمارستان بستري شد.وي افزود: با حضور هدفمند و گسترده ماموران پليس در معابر عمومي 19 نفر كه با رفتارهاي پرخطر خود ايجاد ناامني كردند به مرجع قضائي معرفي شدند. اين مسئول انتظامي تصريح كرد: در مجموع در سطح استان يك دستگاه وسيله نقليه دچار آتش سوزي شد.
به گفته سردار قاسمي با برنامه ريزي هاي خوب و اجراي برنامه هاي گوناگون پيشگيرانه خوشبختانه هر سال شاهد حوادث كمتري در چهارشنبه آخر سال هستيم.وي همچنين از كشف 12 هزار و 483 عدد انواع موادمحترقه در روز و شب گذشته در سطح استان خبرداد.فرمانده انتظامي استان با اشاره به برخي رفتارهاي نادرست و خطرساز در لحظه تحويل سال خاطرنشان كرد: برنامه ها و تدابير پيشگيرانه پليس با قوت ادامه مي يابد و هر فردي كه نظم و امنيت جامعه را به هم بريزد با برخورد قاطع پليس مواجه خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار