چهارشنبه سوری چگونه گذشت؟+ آمار مصدومان

تازه‌ترین آمار کشته‌ها و مصدومان حوادث سه شنبه آخر سال ۲ بیمارستان مطهری و فارابی را در این مطلب بخوانید.

چهارشنبه سوری چگونه گذشت؟+ آمار مصدومانبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدر السادات رئیس بیمارستان فارابى درباره تعداد مصدومان مراجعه کننده به بیمارستان فارابى تا ساعت ۱۵دقیقه بامداد عنوان کرد: تاکنون ۲۶۳ مصدوم ناشى از انفجار و ترقه بازى به بیمارستان فارابى مراجعه کرده اند.

رئیس بیمارستان فارابى افزود: از ٢٦٣ نفر مصدوم، ۳۷ نفر بسترى شدند و نابینایی و فوتى نداشته ایم.

مصطفی دهمرده‌ای رییس بیمارستان سوانح سوختگی مطهری نیز در خصوص تعداد مصدومان شب چهارشنبه سوری تا این لحظه ۱۵دقیقه بامداد اظهار داشت: ۴۸ مصدوم ناشى از انفجار و ترقه بازى به بیمارستان مطهری مراجعه کرده اند که از این تعداد ۱۳ نفر به علت شدت جراحات بستری شده اند.

رئیس بیمارستان مطهری بیان کرد: آمار مصدومان در این مرکز امسال نسبت به سال ۹۴ حدود ۵۰ درصد کاهش داشته که پرونده مصدومان حوادث چهارشنبه سوری با ۹۰ مصدوم و یک فوتی بسته شد.

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور درباره آخرین آمار مصدومین چهارشنبه سوری گفت: تعداد مصدومین سرپايی كل كشور ٢ هزار نفر بود که نسبت به سال گذشته ٥٠ درصد كاهش داشت و تعداد مصدومین بستری ٦٠٠ نفر در كل كشور بود که این تعداد نسبت به سال گذشته ٢٩ درصد كاهش پیدا کرد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار