کرمانشاه؛

17 اکیپ از اراضی و عرصه ها در نوروز

در ایام تعطیلات نوروزی 17 اکیپ گشت سامانه 131 در سطح استان کرمانشاه به منظور حفاظت و صیانت از عرصه‌ها فعال خواهند بود.

17 اکیپ از اراضی و عرصه ها در نوروز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 17 اکیپ گشت سامانه 131 در سطح استان کرمانشاه به منظور حفاظت و صیانت از عرصه‌ها فعال خواهند بود.

کولانی افزود: از 17 اکیپ گشت امور اراضی 3 اکیپ مربوط به شهرستان کرمانشاه و 14 اکیپ در سطح شهرستان‌ها بر عرصه‌ها نظارت خواهند کرد.

وی بیان کرد: برابر دستورالعمل مرکز سازمان امور اراضی، اکیپ‌های گشت امور اراضی از 28 اسفندماه سالجاری لغایت 15 فروردین 96 به صورت ویژه از عرصه‌های کشاورزی و ملی حفاظت می‌کنند.

کولانی گفت: اکیپ‌های حفاظت اراضی در سطح حوزه‌ به محض مشاهده با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برابر قوانین جاری نسبت به توقف عملیات اقدام کرده و متخلفین با تشکیل پرونده به مرجع قضایی ارجاع می‌شوند.

وی اضافه کرد: هر اکیپ گشتی حفاظت امور اراضی شامل یک نفر مامور انتظامی، یک کارشناس مسئول امور اراضی و یک نفر راننده بوده که اکثر اکیپ‌ها مجهز به j p s هستند و لحظه به لحظه توسط مرکز رصد می‌شوند.

کولانی با بیان اینکه سامانه 131 توانسته در نقاط آسیب پذیر از تخریب اراضی کشاورزی و ملی موفق عمل نماید افزود: با توجه به تخریبها و قلع وقمع‌هایی که بموقع انجام شده تاثیر سامانه 131 نشان داده که افراد سودجو و فرصت طلب نتوانسته اند به مقاصد خود دست یابند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: با توجه به تاکیدات دادستان محترم استان، هیچ گونه اغماضی در خصوص افراد سودجو و فرصت طلب در حوزه ملی و زراعی صورت نمی‌گیرد و دستگاه قضایی به شدت با این افراد برابر قانون برخورد می‌کند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.