کرمانشاه؛

مبادلات تجاری در مرزهای خسروی و پرویز خان در نوروز بدون محدویت ادامه دارد

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین از فعالیت مرزهای خسروی و پرویزخان این شهرستان برای انجام صادرات کالا در ایام نوروز ۹۶ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نعمت اله نازپرورده با بیان اینکه طبق روال سابق و بدون هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتیمبادلات تجاری در مرزهای شهرستان قصرشیرین در ایام نوروز انجام می‌شود، گفت: تاجران و پیله وران می‌توانند در این ایام به منظور انجام فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی و همچنین صادرات کالا به مرزهای خسروی و پرویزخان مراجعه کنند تا کار صادرات کالا به عراق و اقلیم کردستان همانند گذشته انجام شود.

وی افزود:همچنین در این ایام تردد مسافر و زائر به قصد گردشگری به اقلیم کردستان عراق از طریق مرز پرویزخان و تردد زوار عراقی به صورت انفرادی از مرز خسروی نیز همانند گذشته انجام خواهد شد.
نازپرورده از اعمال محدودیت ترافیکی برای تانکرهای سوخت رسان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه
۲۶ اسفند تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه ششم فروردین ۹۶، تردد تانکرهای سوخت رسان در محورهای مواصلاتی شهرستان ممنوع و ورود آن‌ها به داخل کشور از مرز رسمی پرویزخان انجام نمی‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در دور دوم تعطیلات نوروز از ساعت هفت صبح روز جمعه
۱۱ فروردین ماه تا ساعت ۲۴ دوشنبه چهاردهم فروردین ۹۶ ورود تانکرهای حامل مواد سوختی از طریق مرزهای کرمانشاه به داخل کشور ممنوع می‌باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین افزود: این تصمیم با توجه به تعطیلات پایانی نوروز
۹۶ در راستای اعمال محدودیت‌های ترافیکی از سوی پلیس راه و براساس بخشنامه اداره ترانزیت و پایانه‌های مرزی کشور اجرا می‌شود.

روزانه به طور میانگین
۸۰۰ دستگاه کامیون از مرز پرویزخان و ۵۰۰ دستگاه کامیون از مرز خسروی کالاهای صادراتی کشور را به عراق حمل می‌کنند، همچنین روزانه ۵۰۰ دستگاه تانکر حامل مواد سوختی از اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد کشور می‌شوند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار