اردبیل؛

سفر 800 هزار گردشگر به خلخال

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خلخال گفت: امسال 800 هزار گردشگر به این شهرستان سفر و از جاذبه های طبیعی و گردشگری آن دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قنبر رستمی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خلخال افزود: با توجه به برقراری تردد در مسیر راه تازه احداث شده خلخال به فیروزآباد و اتصال خلخال از طریق این مسیر به راه اردبیل به سرچم انتظار می رود میزان گردشگران در سال آینده به تعداد قابل توجهی افزایش یابد.

فرماندار خلخال هم در این جلسه گفت: تمهیدات لازم برای استقبال شایسته از مسافران و میهمانان نوروزی آماده شده و زمینه برای پذیرایی از گردشگران این شهرستان از هر لحاظ فراهم شده است.

فریدون بابایی افزود: با هدف استقبال شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی و به همت کمیته های 10 گانه ستاد تسهیل سفر مقدمات لازم برای استقبال شایسته از گردشگران در مناطق نمونه گردشگری و روستاهای هدف گردشگری فراهم شده و مسوولان با شعار 'نوروز متفاوت' در انتظار ورود اولین گروه از گردشگران به این منطقه هستند.

وی گفت: هر گونه عملیات حفاری از سوی دستگاه های اجرایی و شرکت های حفار این شهرستان تا پایان تعطیلات نوروزی ممنوع بوده و علاوه بر این شهرداری خلخال و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملزم به لکه گیری سطح ناهموار خیابان ها ، معابر عمومی شهر و نیز راه های ارتباطی بین شهری قبل از تعطیلات نوروزی و سفرهای گردشگران هستند.
فرماندار خلخال در ادامه از برگزاری جشنواره استقبال از بهار در چهارشنبه آخر سال در پارک ارم شهر خلخال خبرداد و افزود: در این برنامه شاد که به همت شهرداری و دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد برنامه های شاد و متنوعی از جمله موسیقی سنتی زنده اجرا و مسوولان و مردم به استقبال بهار خواهند رفت.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.