کرمان؛

زنگ انتخابات فردا نواخته می شود

فرماندار سیرجان گفت :زنگ انتخابات 25اسفند‌ماه جاری در سیرجان همزمان با سراسر کشور به صدا درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، منصور مکی‌آبادی با بیان اینکه از 30 اسفند‌ماه جاری تا ششم فروردین 96 ثبت نام نامزد‌های انتخابات شوراهای اسلامی انجام می‌شود افزود: زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از 21 اردیبهشت‌ماه سال آینده به مدت یک هفته در نظر گرفته شده است.

فرماندار سیرجان با اشاره به نحوه تایید صلاحیت‌های کاندیداها گفت: تایید و یا رد صلاحیت بر عهده هیئت اجرایی است که از بین معتمدین شهر توسط فرماندار انتخاب می‌شود و هیچگونه اعمال نفوذی از سوی فرمانداری صورت نخواهد گرفت.

وی در مورد پرونده فساد مالی شهرداری در شهرداری سیرجان تصریح کرد: این پرونده بر عهده دادگستری است و قطعا هر نامزدی که پرونده‌ای در دادگستری داشته باشد، رد صلاحیت می‌شود.

مکی‌آبادی خاطر‌نشان کرد: کارگروه فضای مجازی در ایام انتخابات در سیرجان تشکیل می‌شود و با رصد شبکه‌های اجتماعی با هرگونه بد اخلاقی در این فضا برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد شود گفت: ملاک فرمانداری در انتخابات بر بی‌طرفی، سلامت و امنیت انتخابات است.

وی با بیان اینکه از افراد متخصص و نخبه برای کاندید شدن در شوراها دعوت کنید افزود: آینده توسعه‌ای شهرستان سیرجان در گرو برگزاری انتخاباتی سالم و حضور افراد نخبه، متخصص و پاکدست در بین شورهای شهر و روستا است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار