کرمان؛

مردم افراد شایسته، متخصص و متعهد را انتخاب کنند

استاندار کرمان گفت: مسئولین باید تبلیغ نمایند تا مردم افراد شایسته، متخصص، متعهد و پاک دست را انتخاب کنند.

مردم افراد شایسته، متخصص و متعهد را انتخاب کنند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  استاندار کرمان "علیرضا رزم حسینی" عصر امروز 21 اسفندماه در جلسه شورای اداری استان کرمان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن، گفت: در سال جاری تلخی و شیرینی های زیادی داشته ایم و تلخ ترین واقعه رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

وی با بیان این مطلب که اقتصاد مقاومتی را باید ترویج و نهادینه کنیم، اظهار کرد: امروز نوزدهمین موافقت نامه در زمینه انتخاب معین ها را در خنامان رفسنجان منعقد نموده ایم و دانشگاه ولی عصر معین این منطقه شد.
 

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: در گذشته واحد فولاد سازی 800 تنی در بافت راه اندازی گردید که به دلایل مختلفی متوقف گردید، اکنون معین این منطقه؛ این کارخانه را به کارخانه گندله سازی با ظرفیت 2.5 تن در سال تغییر داد و اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال آینده فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید.
 

وی با اشاره به داستان غم انگیز کارخانه کرک سازی و پشم شهرستان بافت، تصریح کرد: این کارخانه چندین سال تعطیل بوده است و با توجه به اینکه کرک زیادی در بافت تولید می شود اما افاغنه و  غیربومی ها از آن سود می بردند و اکنون با راه اندازی دوباره این کارخانه،  پشم منطقه خریداری می شود.
 

وی از احداث یک هتل 4 ستاره در بافت خبر داد و اذعان کرد: امروز کارنامه خوبی در بحث اقتصاد مقاومتی قابل ارایه داریم به طوری که رشد پروژه های اقتصادی در استان کرمان 71 درصد می باشد.
 

رزم حسینی با اشاره به اینکه حدود 40 درصد جلسات ستاد مقاومتی در شهرستان ها برگزار می گردد، اظهار کرد: اکنون نگرش مردم تغییر پیدا کرده است و مردم دیگر به دنبال توسعه و پیشرفت می باشند و این تغییر نگرش بسیار ارزنده تر از کار هایی می باشد که ما انجام داده ایم.
 

استاندار کرمان از نزدیکی به زمان انتخابات سخن به میان آورد و عنوان کرد: مسئولین باید تبلیغ نمایند تا مردم افراد شایسته، متخصص، متعهد و پاک دست را انتخاب کنند و اگر این چنین شود، افراد اصلح می‌توانند شهر را بسازند و اجازه ندهید افراد با حداقل آرا وارد شوراهای شهر و دهیاری ها شوند.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار