اصفهان؛

حضور 1247 ورزشکار در المپیاد ورزشی باشگاه‌های شهرستان اصفهان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی باشگاه‌های شهرستان اصفهان با حضور 1247 ورزشکار و 156 باشگاه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین زیبایی در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی باشگاه‌های شهرستان اصفهان اظهار داشت: دومین دوره المپیاد ورزشی باشگاه‌های شهرستان از شهریورماه 95 در هفت رشته ورزشی آغاز شد که در مجموع 1247 ورزشکار خانم و آقا در رده‌های سنی مختلف و 156 باشگاه در آن حضور پیدا کردند.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها 1868 مسابقه برگزار شد و 232 ورزشکار به عنوان استعدادهای برتر ورزشی کشف و شناسایی شدند.
زیبایی ادامه داد: سال گذشته نیز اولین دوره این المپیاد را در هفت رشته برگزار کردیم و امسال رشته جودو جایگزین رشته قوی‌ترین مردان شد.

زیبایی اضافه کرد: امسال از نظر تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده 62.7 درصد، در تعداد باشگاه‌ها 30 درصد، در تعداد مسابقات 147 درصد و در استعدادهای کشف شده 154 درصد رشد داشتیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: هدف ما از برگزاری این المپیاد، استفاده از ظرفیت های اصفهان برای شناسایی استعدادهای ورزشی است تا این استعدادها به سمت باشگاه های ورزشی هدایت شوند و بتوانند در تیم‌های منتخب شهرستان و استان حضور پیدا کنند و برای استان و شهرمان افتخارآفرینی کنند. امیدوارم ورزش اصفهان به جایگاه واقعی خودش که پایتخت ورزش کشور است دست پیدا کند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.