اصفهان؛

آغازسومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در20 مدرسه شهرستان چادگان

در این المپیاد 2 هزار دانش آموز در رشته های هندبال، والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، بسکتبال، شطرنج و بازیهای بومی و محلی با هم رقابت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‎ای چادگان صبح امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی به صورت نمادین در آموزشگاه تربیت شهر رزوه برگزار شد.

در این مراسم دانش‌آموزان ضمن اجرای مطلوب برنامه‌های المپیاد ورزشی با روشن کردن مشعل المپیاد، به اجرای برنامه‌های ورزشی در حضور مسؤولان پرداختند.

احمد بیاتی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان چادگان در این مراسم گفت: این المپیاد بهانه‌ای است تا ضمن شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان، فضای نشاط و شادی هم در مدارس بیشتر شود.

وی گفت: المپیاد ورزشی در مدارسی هم که سالن ورزشی ندارند، برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان شرکت کننده در المپیاد بتوانند بر اساس توانایی‌هایشان به مرحله شهرستانی، استانی و در نهایت کشوری راه پیدا کنند.

در ادامه عبدالرضا رئیسی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل استان اصفهان در خصوص اهمیت المپیادهای ورزشی در جهت شادابی و نشاط دانش‌آموزان گفت: باید فعالیت‌های ورزشی در مدارس توسعه یابد و برای این کار، برنامه‌ای منسجمی در حوزه تربیت بدنی از قبیل حیاط پویا، المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای به اجرا در می‌آید.

وی اضافه کرد: کم تحرکی یکی از عوامل بروز مشکلات جسمی و روحی در بین دانش‌آموزان است، بنابراین برای دانش‌آموزان لازم است در کنار تحصیل، به سلامت جسم و روح خود هم اهمیت دهند و برگزاری المپیادهای ورزشی این زمینه را فراهم می‌کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.