دستبند پلیس بر دستان دندانپزشک قلابی در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش ازشناسایی و دستگیری فردی که با جعل مهر و مدارک پزشکی تحت عنوان دندانپزشک در این شهرستان فعالیت می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،سرهنگ غلامرضا اربابی فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، شدند و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این دندانپزشک تحصیلات زیردیپلم داشت، بیان کرد: پس از مشاهده کارت ویزیت مربوط به دندانساز غیرمجاز مبنی بر ترمیم و ساخت دندان‌های مصنوعی درب منازل، پر و روکش کردن دندان‌ها ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، طی یک عملیات غافلگیرانه و مشترک بین نیروی انتظامی با تعزیزات حکومتی و شبکه بهداشت شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، توانستند دنداپزشک قلابی را حین ساخت دندان مصنوعی با همکاری همسرش در منزل شخصی وی دستگیر و روانه زندان کنند.

سرهنگ اربابی با بیان اینکه پرونده متخلف جهت رسیدگی قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است، گفت: مهر دندانسازی وی نیز به همراه سایر آلات و ادوات دندان پزشکی وسایل غیر استریل در بسته بندی‌های غیر بهداشتی، محلول‌ها و وسایل غیرمجاز در منزل شخصی وی جمع آوری و به مقر پلیس منتقل شد و متهم با اعتراف به جرم با تکمیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست با سرلوحه قرار دادن هشدارهای انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند و در خصوص اعتبار پزشکان اطمینان حاصل کرده و در صورت مواجهه شدن با موارد مشکوک، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.