ایرانشهر

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز حساب بانکی

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از شناسایی و دستگیری فردی كه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می کرد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت : در پی شكایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبلغ 5 میلیون و 700 هزار ریال از حساب بانكی وی، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی افزود: با بررسی‌های فنی صورت گرفته از پرینت حساب شاكی معلوم شد برداشت انجام شده از حساب وی در قالب دریافت رمز دوم کارت و برداشت از سامانه تلفن بانک صورت گرفته است که پس از تحقیقات به عمل آمده متهم، که از بستگان درجه یک شاکی بود، شناسایی و دستگیر شد. 

سرهنگ جلیلیان بیان داشت: با انجام تحقیقات تكمیلی متهم پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات غیرقابل انکار، به برداشت غیر مجاز از حساب شاکی به مبلغ 5 میلیون و 700 هزار ریال از طریق سیستم تلفن بانک اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اعلام اینكه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید در پایان به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات خصوصی و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی‌ خود را فعال، تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده، سریعا از آن مطلع شوند.  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.