اردبیل؛

با اخلالگران انتخاباتی در استان اردبیل برخورد می شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: با اخلالگران و کسانی که مرتکب جرایم انتخاباتی می‌شوند برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی با اشاره به این‌که در حال حاضر ستاد ویژه انتخابات سال آینده در اردبیل تشکیل شده است، افزود: در این زمینه تمامی فعالیتهای انتخاباتی در اردبیل رصد می‌شود و با اخلالگران و کسانی که مرتکب جرایم انتخاباتی می‌شوند برخورد می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری انتخبات باشکوه و سالم وظایف دستگاههای اجرایی استان اردبیل در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اولویت‌بندی می‌شود تا همگان نقش مهم و تاثیرگذاری در برگزاری انتخابات باشکوه سال آینده داشته باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از برخورد جدی با کسانی که قصد سواستفاده و ایجاد چالش در انتخابات را دارند خبر داد و گفت: انتظار داریم همگان امانتداری و تبلیغات سالم را مبنای کار خود قرار دهند تا شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و سالم باشیم.

خدادادی از افردی که قصد ثبت‌نام در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را دارند، بیان کرد: نیاز است که در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به دریافت سوپیشینه خود از مراکز مربوطه اقدام کنند تا در روند ثبت‌نام انتخابات دچار مشکل نشویم.

وی با بیان این‌که احتمال ثبت‌نام بیش از 11 هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا وجود دارد، بیان کرد: تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده تا روند ثبت‌نام در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.