اردبیل؛

ایجاد شعبه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: برای رصد تخلفات انتخاباتی شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در اردبیل اظهار داشت: برای رصد تخلفات انتخاباتی شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در اردبیل و شهرهای دیگر راه‌اندازی می‌شود تا با جدیت بتوانیم فعالیت‌های انتخاباتی در استان اردبیل را رصد کنیم.

وی با اشاره به این‌که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: در این زمینه تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده تا انتخابات در امنیت کامل و به صورت باشکوه برگزار شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به این‌که تبلیغات در فضای مجازی نیز با جدیت رسیدگی می‌شود، گفت: در این زمینه برخورد شدید و جدی با کسانی که در فضای مجازی به‌دنبال تخریب و سوءاستفاده از فضای مجازی هستند، می‌شود که انتظار داریم اقشار مختلف مردم هوشیاری لازم را داشته باشند.

عتباتی از آمادگی دادگستری و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات سالم خبر داد و بیان کرد: انتظار داریم متولیان برگزاری انتخابات به دور از هر گونه طرفداری انتخابات سالمی را برگزار کنند که این امر یک اولویت اساسی برای همگان است.

وی با اشاره به پیش‌بینی ثبت‌نام انتخابات شورای ‌شهر و روستا در استان اردبیل افزود: انتظار داریم برای تسهیل روند ثبت‌نام شورای ‌شهر و روستا افرادی که قصد ثبت‌نام را دارند مدارک مورد نیاز از جمله سوپیشینه را دریافت کنند تا در روند ثبت‌نام انتخابات خللی وارد نشود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه گفت: مشارکت حداکثری، امنیت کامل و ایجاد رقابت سالم برای ما از اولویت بالایی برخوردار است که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.