اردبیل؛

تمام فعالیت های انتخاباتی در استان اردبیل رسیدگی می شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: فعالیتهای انتخاباتی در استان اردبیل با جدیت رصد می‌شود و با کسانی که مرتکب جرایم انتخاباتی شوند برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در نخستین جلسه ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری اردبیل اظهار کرد: یکی از اولویتهای اساسی دادگستری استان اردبیل برخورد جدی با کسانی که مرتکب جرایم انتخاباتی می‌شوند بوده و در این زمینه به تمام فعالیتهای انتخاباتی در استان اردبیل رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری مردم از اولویت اساسی برخوردار است، افزود: در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده تا انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها در اردبیل با امنیت کامل برگزار شود تا بار دیگر مردم استان اردبیل حماسه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم بزنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان این که سال آینده دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر وروستا را پیش رو داریم، گفت: این انتخابات برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نیاز است عوامل اجرایی انتخابات امانتداری را مبنای کار خود قرار دهند و بدون طرفداری از کاندیدای خاصی در برگزاری انتخابات سالم سهیم باشند.

حجت الاسلام قاصدی با اشاره به این که نخستین جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اردبیل امروز در دادگستری برگزار شد، بیان کرد: این جلسات به طور متناوب برگزار می‌شود تا شاهد برگزاری انتخابات باشکوه در اردبیل باشیم.

وی از مجریان و مدیران برگزاری انتخابات استان خواست از زمینه ورود مدیران دستگاههای اجرایی به فعالیتهای انتخاباتی جلوگیری کنند که تذکرات لازم در این زمینه توسط دادگستری استان داده شده است.

وی نقش صدا و سیما در انعکاس اخبار و رویدادهای انتخابات را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود با اهتمام ویژه تمام دستگاههای اجرایی شاهد انتخاباتی باشکوه در اردبیل باشیم، چرا که برگزاری انتخابات یک اولویت اساسی برای همگان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار