اصفهان؛

پلیس آگاهی همچنان پیگیر پرونده اسید پاشی

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: پلیس آگاهی استان اصفهان به شدت پیگیری پرونده‌های اسیدپاشی در استان اصفهان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ستار خسروی  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس آگاهی استان اصفهان در سال 94 در بحث کشف جرائم به 78 درصد از کشفیات جرائم دست یافت که در سال جاری این آمار به 80 درصد افزایش یافت، در سال جاری 188 باند جرم در این استان منهدم شدند.

وی با بیان اینکه 152 واحد صنفی که اموال مسروقه را به فروش می‌رساندندکشف و پلمپ شدند، تصریح کرد: هم‌چنین 343 نفر از خریداران اموال مسروقه در استان اصفهان توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در خصوص اقدامات پلیس در رابطه با متخلفان اسیدپاش در استان اصفهان ادامه داد: پلیس آگاهی استان اصفهان به شدت پیگیری پرونده‌های اسیدپاشی در استان اصفهان است.

سرهنگ خسروی در ادامه ابراز کرد: در سال 95 توسط نیروهای انتظامی استان اصفهان استرداد 87 میلیارد تومان اموال مسروقه کشف شده از سارقان و مال‌خران به مردم انجام شد که موفقیت بزرگی برای پلیس آگاهی استان اصفهان بود.

وی با اشاره به پرونده کاظم شفیعی که در سال‌های گذشته باز شده بود، گفت: احتمال حضور این شخص در ایران وجود دارد اما پلیس فضای ناامنی را برای این شخص فراهم کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اضافه کرد: بنا بر گزارش سازمان اموال تملیکی استان اصفهان بیشترین میزان کالای قاچاق کشف شده از انبارها توسط نیروی انتظامی صورت گرفته است.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.