انجام ۵۰ فعالیت فرهنگی با حداقل هزینه در دانشگاه پیام نور گناوه

رئیس دانشگاه پیام نور واحد گناوه گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا کنون بیش از پنجاه فعالیت فرهنگی با حداقل هزینه در دانشگاه پیام نور واحد گناوه انجام شده است.

۵۰ فعالیت فرهنگی با حداقل هزینه در دانشگاه پیام نور گناوه انجام شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرتضی سیاوشی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۵ که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفته بود، این دانشگاه توانست فعالیت‌های فرهنگی اثرگذاری را در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی و با حداقل هزینه اجرا کند.

وی در خصوص اهم برنامه‌های برگزار شده گفت: در سال جاری توانستیم بیش از ۵۲ فعالیت فرهنگی در حوزه‌های مختلف را اجرا کنیم از جمله در حوزه کرسی آزاد اندیشی سه کرسی آزاد اندیشی برگزار شد.

 وی افزود: در راستای آگاه‌سازی دانشجویان با آسیب‌های اجتماعی هشت کارگاه آموزشی با محوریت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان‌های خانواده برنامه‌ریزی شد که در همین راستا سه کارگاه در خصوص ازدواج و دو کارگاه در خصوص آسیب‌ها و مضرات مواد مخدر و یک کارگاه هم در خصوص مدیریت استرس برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد گناوه افزود: برای آشنایی دانشجویان و کارکنان و اساتید با فرهنگ ایثار و شهادت اردوی جهادی و اردوی راهیان نور و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های این دانشگاه بود.

سیاوشی ادامه داد: در همین راستا دو همایش تحت عنوان همایش تبیین انقلاب دوم، همایش ما زنده‌ایم برگزار شد.

وی از برگزاری ۱۰ برنامه متناسب با رخدادهای ملی و مذهبی، دو جشنواره فرهنگی و ورزشی، برنامه های ویژه برای کارکنان اعضای علمی و خانواده های انان خبرداد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.