اصفهان؛

110 اثر نقاشی و حجم در عمارت سعدی

مدیر واحد تجسمی حوزه هنری استان اصفهان گفت: 110 اثر از پیشکسوتان، اساتید دانشگاه هنر اصفهان و هنرمندان نقاش و مجسمه ساز اصفهان در نمایشگاهی در عمارت سعدی قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آزاده کوفگر  با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه نقاشی و حجم گروهی از هنرمندان اصفهان اظهار کرد: طبق جلسه کارشناسی که انجام دادیم لیستی 65 نفره از هنرمندان اصفهان تشکل شد و از بین 65 نفر 44 نفر آثار خود را ارسال کردند و نهایتاً 110 اثر از هنرمندان نقاش و مجسمه ساز اصفهان در نمایشگاه قرار گرفت.

وی افزود: در بین این هنرمندان تعدادی از پیشکسوتان هنر اصفهان از جمله مرتضی نعمت‌اللهی، علی محبوبی، احمد منزوی و... ، اساتید دانشگاه هنر همچون صادقیان، ناظری، بهادرانی و... نیز حضور دارند که در سه حوزه حجم، نقاشی و نقاشی‌خط آثاری در نمایشگاه دارند.  

مدیر واحد تجسمی حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه شرایط جغرافیایی خوب نمایشگاه با توجه به ایام نوروز و حضور مسافران نوروزی در این منطقه از شهر است؛ دیگر هدف نمایشگاه نیز موضوع اقتصادی آن است چرا که آثار علاوه بر بازدید برای عموم به فروش نیز می‌رسند.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه هنرمندان نیز در نمایشگاه حضور دارند و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه با صاحبان آثار در ارتباط باشند.

کوفگر در رابطه با زمان بازدید از نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه تا 30 فروردین ادامه دارد و در ایام عید به صورت یکسره باز است اما در روزهای دیگر از ساعت 16 تا 20 آماده میزبانی علاقه‌مندان این هنرها در عمارت سعدی واقع در خیابان استانداری است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.