تبریز ؛

تحویل ادوات کشاورزی به کشاورزان میانه

256 دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان میانه تحویل داده شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شکری فرماندار میانه از تحویل 17 دستگاه ادوات و ماشین آلات بروز کشاورزی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به کشاورزان این شهرستان خبر داد.

حمید شکری در مراسم تحویل ماشین آلات کشاورزی شهرستان میانه  با اشاره بر ضرورت بر لزوم مکانیزه کردن بخش کشاورزی و استفاده از ادوات و دستگاه های کاشت و داشت در این شهرستان، افزود: بسته بندی و مکانیزه کردن تولید محصولات کشاورزی بوِیژه گندم در شهرستان میانه از اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی و مورد حمایت دولت است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه شهرستان میانه در سال جاری بیشترین اعتبارات خرید کمباین را در استان به خود اختصاص داده است، گفت: امیداوریم با مکانیزه کردن مراحل کشت و برداشت  محصولات کشاورزی در شهرستان شاهد افزایش رشد و راندمان تولید در سال های آتی باشیم.

در این مراسم تعداد 256 عدد ماشین آلات کشاورزی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال که از محل اعتبارات خط مکازیسیون کشاورزی بصورت تسهیلات بانکی به متقاضیان داده شده بود،  شامل 91 دستگاه تراکتور، 13 کمباین و 150 عدد سایر ادوات و دستگاه آلات کشاورزی تحویل کشاورزان شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار