تبریز؛

افزایش 30درصدی تولید شرکت تراکتورسازی ایران

میزان تولیدات شرکت تراکتورسازی ایران در تبریز امسال با 30 درصد رشد نسبت به پارسال به 18 هزار دستگاه میرسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرعامل شرکت تراکتورسازی تبریز گفت : پیش بینی می شود 20 تا 25 درصد تولیدات امسال این شرکت به خارج از کشور صادر شود.
 
ابراهیمی میزان تولید تراکتور در شرکت تراکتورسازی ایران را در سال گذشته 14 هزار و 400 دستگاه اعلام کرد و افزود : پارسال حدود دو هزار دستگاه از تراکتورهای تولیدی در این شرکت به ارزش 700 میلیارد ریال به خارج از کشور صادر شد.
 
وی با بیان اینکه همه نوع تراکتور تا قدرت 150 اسب بخار در شرکت تراکتورسازی تبریز تولید میشود تنوع بیشتر تولیدات با تغییرات فنی و ارتقای فناوری تراکتورهای تولید شده را مهمترین برنامه امسال این شرکت عنوان کرد.
 
مدیرعامل شرکت تراکتورسازی تبریز کیفیت و قیمت را موجب محبوبیت  تراکتورهای تولیدی ایران در بازارهای خارجی دانست و گفت : کشورهای آفریقایی ، آذربایجان ، افغانستان ، پاکستان به ویژه عراق از مهمترین بازرهای صادراتی این شرکت است.
 
وی نیاز کشورمان به تراکتور را سالیانه 20 هزار دستگاه ذکر کرد و خواستار ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان برای خرید تراکتور و جلوگیری از واردات تراکتورهای خارجی به کشور برای رونق تولید داخلی شد.
 
شرکت تراکتورسازی تبریز بزرگترین واحد تولید تراکتور در ایران است که 80 درصد تولید تراکتور را در داخل کشور در اختیار دارد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.