اهواز؛

نماینده مردم دزفول خواستار تامین اعتبارات طرح ۵۵۰ هزار هکتاری

نماینده مردم دزفول در مجلس خواستار تامین نیازهای مالی و اعتبارت طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عباس پاپی‌زاده، نماینده مردم دزفول اظهار داشت: تولیدات کشاورزی یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور بوده که در افزایش شاخص‌های ما تأثیر و نقشی قابل توجه دارد و به همین جهت باید بیش از گذشته به آن توجه کنیم. در صورت توجه مناسب به این حوزه، علاوه بر توسعه اقتصادی کشور زمینه برای کاهش بیکاری فراهم و شاخص‌های اجتماعی ما تقویت و مسیر توسعه و گسترش توان داخلی شتابی بیش تر از گذشته به خود می‌گیرد.

وی بیان کرد: به همین جهت ما باید بیش از گذشته نیازهای این حوزه را شناخته و در بخش‌های مختلف به دنبال رفع آن‌ها و توسعه خدمات این حوزه و افزایش تولیدات کشاورزی در شهرهای مختلف باشیم.  یکی از طرح‌های مهم در این زمینه، طرح 550 هزار هکتاری بوده که در صورت اجرای مناسب آن تولیدات و ظرفیت بخش کشاورزی استان با رشد قابل توجهی بافته و شاهد خود کفایی در این عرصه خواهیم بود.

پاپی‌زاده افزود: به همین جهت باید اعتبارات مالی اجرای این طرح تأمین و شرایط برای گسترش روند اجرایی آن بیش از گذشته فراهم شود که در صورت توجه دولت و مجلس می‌توان سرعت و روند اجرایی آن را تسریع کرد. به همین جهت باید اعتبارات مالی مورد نیاز این طرح به‌صورت ویژه اختصاص داد و جدای از منابع مالی کنونی و با هدف کاهش محرومیت خوزستان زمینه اجرای این طرح را، شتاب بخشید.

نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به برخی ظرفیت‌های استان خوزستان اذعان داشت طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری خوزستان نیازمند نگاه و توجه ملی است به همین جهت باید شرایط توسعه پایدار خوزستان بیش از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.