گفتگو هایی از جنس نوروز؛

ناظم الشریعه: روسیه فرصت جاودانگی را از ما گرفت/ آجیل 4 مغز شیرازی را دوست دارم/ به خانم ها هر چقدر کادو بدهی بازهم کم است!

روزی که روی سکوی سوم جهان ایستاد هنوز کسی باور نمی کرد و امروز خاطرات این موفقیت غیر قابل باور، خنده را روی لبهایش می آورد.

ناظم الشریعه: روسیه فرصت جاودانگی را از ما گرفت/آجیل 4 مغز شیرازی را دوست دارم/ به خانم ها هرچقدر کادو بدهی کم است!به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات نوروزی باعث گردید تا گفت و گویی عیدانه با این سرمربی تیم فوتسال کشورمان داشته باشیم.

نظرتون در مورد سال 95 ؟

در هر صورت سال 95  گذشت و خوشبختانه برای ورزش کشور به خصوص فوتسال ایران بسیار پر بار و خوب بود به طبع وقتی برای فوتسال خوب باشد برای من نیز خوب است، کسب مقام سوم جهان یکی از مواردی است که سال 95 برای ما شیرین کرد و امیدوارم این عنوان دوباره تکرار شود. سومی جهان در سابقه تاریخی ثبت شده است.

خاطره تلخ شما از سال 95 چیست؟

تلخ ترین خاطره من از سال95 شکست در نیم نهایی جام جهانی در مقابل روسیه است، شاید خیلی ناراحت نشده باشیم ولی فرصت جاودانه شدن را از دست دادیم. فکر می کنم تلخ ترین خاطره من در سال 95 بود، البته نتایج به قدری نسبت به امکانات ما خوب و درخشان بود که سعی کردم به سرعت آن خاطره تلخ  را فراموش کنم.

ارزیابی شما از سال 96 ؟

96 سال بسیار سخت و پرکاری خواهد بود زیرا باید در چند تورنمت قوی شرکت کنیم که همه آنها مهم و تاثیر گذار هستند و با توجه به اینکه توقعات از تیم ملی بالا رفته است باید تمام تلاش خود را بکنیم تا مردم کشورمان راضی کنیم. اصلی ترین هدف ما در سال 96 جوان گرایی در تیم ملی است.

شیرین ترین خاطره شما از نوروز؟

خاطرات شیرینی از نوروز دارم، با توجه به اینکه 7 عمه و 8 عمو دارم من نوه اول خانواده بودم و پدر بزرگم علاقه زیادی به من داشت و همیشه ایام نوروز منزل آنها بودم، وی همیشه جور دیگری مرا میدید و عیدی که به من میداد با دیگران متفاوت بود.

کدام اجیل را بیشتر دوست دارید؟

آجیل 4 مغز شیرازی که شامل مغز پسته، مغز گردو مغز بادام و خصوصا کازو را خیلی دوست دارم.

حس شما نسبت به سفره هفت سین چیست؟

هر چیزی که انسان را زنده کند خوب است، شاید آن دقایقی سال تحویل فرقی با دیگر وقت ها نداشته باشد اما همین که باعث شادابی انسان می شود بسیار خوب است. تنوع و مثبت گرایی می تواند تاثیر مناسبی بر روی زندگی داشته باشد.

در تعطیلات سال نو به چه کسی بیشتر عیدی می دهید؟

بله عیدی می دهم، همه افراد متاهل می دانند بیشترین عیدی را باید به چه کسی بدهند.

به خانم ها هر چقدر که عیدی و کادو بدهی بازهم کم است و آنها بیشتر می خواهند(با خنده)

با توجه به اینکه سال 95 بسیار پر کار بودید آیا تصمیمی برای سفر در ایام نوروز به همراه خانواده دارید؟

در سال گذشته بسیار درگیر تیم ملی فوتسال بوده ام و امسال نیز از پنجم فروردین اردو های تیم ملی آغاز می شود و به امید خدا تصمیم دارم تا چهارم فروردین به همراه خانواده به کیش سفر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار