ناظم الشریعه: دعوت از بازیکنان جدید به تیم ملی فوتسال با همکاری مربیان لیگ برتر محقق شد

سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان گفت: طبق برنامه ای که با فدراسیون هماهنگ شده و به تایید مهدی تاج و علی کفاشیان رسیده است، قرار شده یک تیم ملی از دل لیگ برتر بسازیم.

ناظم الشریعه: دعوت از بازیکنان جدید به تیم ملی فوتسال با همکاری مربیان لیگ برتر محقق شدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص دعوت بازیکنان جدید به تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: طبق برنامه ای که با فدراسیون هماهنگ شده و به تایید مهدی تاج و علی کفاشیان رسیده است، قرار شده یک تیم ملی از دل لیگ برتر بسازیم تا در کنار تیمی که به مقام سومی جهان رسیده است. بتوانیم نفرات دیگری را به سطح استاندارد و ایده آل برسانیم. 

وی ادامه داد: با برگزاری دیدارهای تدارکاتی و اردوهای مختلف سعی داریم تا نفرات دعوت شده را به سطح بازیکنان تیم ملی برسانیم و فکر می کنم که نباید روی نتیجه ای که برای این تیم بدست می آید تمرکز کرد، بلکه ما به فکر نتیجه نهایی  این کار هستیم. 90 درصد انتخاب این بازیکنان بر اساس صحبت های بوده که من با مربی های تیم های لیگ برتر داشته ام و تلاش می شود تا این تیم در آینده بتواند در مسابقات مختلفی حتی قهرمانی آسیا به میدان برود.

ناظم الشریعه در پاسخ به سوالی در مورد دعوت از حسن زاده در کنار نفرات جدید گفت: با توجه به این که تمامی نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتسال جدید هستند، حسن زاده به عنوان یک لیدر و یک بازیکن با تجربه به تیم دعوت شده زیرا نمی خواهیم که همه چیز از صفر شروع شود و نفرات دعوت شده می توانند از تجربیات وی استفاده کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در خصوص برنامه های آتی برای تیم ملی فوتسال بیان کرد: همانطور که در جریان هستید تیم فوتسال زیر 20 سال این هفته 2 بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال امید اکراین انجام می دهد و در اسفند ماه با عراق، در فروردین با کرواسی و در اردیبهشت سال آینده با فرانسه ، ما امیدواریم با این شرایط بتوانیم حضور قدرتمندی در مسابقات قهمانی فوتسال آسیا داشته باشیم.

وی در پاسخ به مسائل حاشیه ای این روز های فوتسال و دوپینگ بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان اظهار داشت: مسئله دوپینگ به خودی خود بسیار منفور است. به هر حال تیم ملی فوتسال به خاطر شرایطی که در مسابقات جام جهانی فوتسال برایش پیش آمد، توجه‌ها به این رشته بیشتر شد و بالاخره یک سری مشکلات برای برخی بازیکنان و نفرات پیش آمد البته این را بدانید که با اخلاق ترین ها و فنی‌ترین ها در تیم ملی حضور داشتند و بازیکنی که این عمل را انجام داده به خودش ضرر رسانده است و باید به این موضوع دقت کرد که تیم ملی جای این گونه اشتباه ها نیست.

محمد ناظم الشریعه در پایان و در خصوص نحوه دعوت از بازیکنان جدید خاطرنشان کرد : در چندین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال بنده و همکارانم بارها به تماشای بازی های لیگ برتر رفتیم و مهم تر از آن تماس های بود که با مربیان لیگ برتری داشتیم، به این ترتیب فعال ترین و بهترین بازیکنان را زیر نظر گرفتیم و به تیم ملی دعوت  کردیم. دلیل من برای تماس با مربیان مختلف این بود که آن ها از نزدیک بازیکنان جدید را زیر نظر داشتند و اطلاعات بهتری در اختیارمان قرار می دادند. تاکید می کنم که نباید در خصوص نتایج این تیم و نفرات سخت گیری کرد زیرا هدف ما فراتر از کسب نتیجه در بازی های تدارکاتی و اردو ها است. امیدوار هستیم در این خصوص با ما همکاری شود تا به اهداف مورد نظر برسیم.

در استعداد یابی که برای تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان شد تمام نقاط کشور درگیر شدند و ما به همه جا سفر کردیم تا بهترین استعداد ها را بیابیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار