امیر عبداللهیان: حکومت بحرین قادر به تحمل تبعات محاکمه شیخ عیسی قاسم نیست

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، رژیم آل خلیفه را به عقب‌نشینی از اقدامات نابخردانه خود در قبال روحانی برجسته شیعه بحرینی فراخواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، در مصاحبه اختصاصی با شبکه بحرینی اللؤلؤه، محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم را اقدامی نابخردانه توصیف کرد و گفت: حکومت بحرین باید بداند که هیچ وقت قادر به تحمل تبعات این اقدام نابخردانه نخواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که بحرینی‌ها به مقابله با آل خلیفه بشتابند تا هرگونه بی احترامی به آیت‌الله عیسی قاسم رهبر و مرجعیت شیعیان بحرین و منطقه متوقف گردد.

امیرعبداللهیان همچنین تأکید کرد که حکومت بحرین فراتر از چالش، با یک بحران حقیقی روبه‌روست، بازداشت شیخ علی سلمان بیانگر عمق این بحران است و تلاش برای محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم ثابت می‌کند که بحرین درگیر یک بحران جدید و عمیق است.

ور افزود: بازداشت شیخ علی سلمان برای آزادی خواهان بحرین عامل ناامیدی و شکست نیست، این دستگیری غیرعالانه عامل تقویت روحیه شیعیان این کشور برای مقابله با اقدامات ظالمانه رژیم آل خلیفه است.

مصاحبه کامل وی امشب ساعت 20:30 به وقت بحرین از شبکه  اللؤلؤه پخش می شود.

همچنین وی چندی پیش در مصاحبه با شبکه لبنانی المنار اعلام کرد: حکام بحرین هیچ قدرتی در تصمیم گیری ندارند و کاملا تحت سیطره و سلطه عربستان سعودی هستند.

دادگاه بحرین در آخرین جلسه خود، صدور حکم علیه شیخ عیسی قاسم، روحانی برجسته شیعیان این کشور را به 14 مارس ( 23 اسفند) موکول کرده بود.

شیعیان این کشور نیز تظاهراتی گسترده را در مناطق مختلف این کشور در همبستگی با این روحانی برجسته به راه انداخته اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار