در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جوانان در تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل

مدیر عامل کانون طلایه داران پژوهش گفت:نمایشگاه دستاوردهای جوانان در تحقق “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” در ارومیه برگزار می شود.

نعیمه بابازاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛با اشاره به برگزاری نمایشگاه  نقش سازمان های مردم نهاد و جوانان در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت:هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش درآوردن توانمندی های جوانان ما و سازمان های مردم نهاد ما در عرصه اقتصاد مقاومتی است.
 
وی ادامه داد:در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و در پایان سالی که از طرف ایشان به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیده شده بود، از توانمندی های جوانان و سازمان های مردم نهاد رونمایی می شود.
 
مدیر عامل کانون طلایه داران پژوهش افزود:تلاش بر آن داریم تا در این نمایشگاه با ارائه دستاورد ها از یک سو و پای کار آوردن مسئولین و سرمایه گذاران از سوی دیگر  زنجیره ایده تا تولید را کامل نموده و کانون طلابه داران پژوهش مفتخر است که با برگزاری این نمایشگاه بتواند نقشی کوچک در تحقق اقتصاد مقاومتی رقم بزند.
بابازاده خاطر نشان کرد:سازمان های مردم نهاد در ادارات کل ورزش و جوانان، بهزیستی، امور بانوان و خانواده استانداری، محیط زیست، فرمانداری و شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.
 
این نمایشگاه  ۲۴ام  تا ۲۶ ام اسفند ماه در سالن نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده بازدید عموم خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.